רק אתמול הגיעה ההכרזה על ה-SLR-מקלארן נטולת הגג, וכבר מגיעה עוד מכונת-נהיגה מגרמניה שגגה הוסר. במסגרת התסריט הרגיל, ההכרזה הרשמית שפרסמה היום פורשה אודות ה-911 טורבו קבריולה לא מפתיעה איש – קיומה של המכונית היה ידוע, ותצלומי ריגול שלה כבר מזה כבר אינם מהווים חדשות מרעישות. אבל בכל זאת טוב לדעת שכל העוצמה והיכולת של ה-911 המוגדשת המופלאה עומדת גם לזכות אלו שאוהבים רוח בשיער ושמים ממעל. כמיטב המסורת, הטורבו-קבריו מצויידת בגג נפתח רך אשר נפתח בתוך 20 שניות; החיזוקים שעבר המרכב בעקבות פתיחת הגג גבו תוספת משקל צנועה של 70 ק^ג בלבד, כך שהמכונית מנצלת היטב את 480 הסוסים שנותן המנוע כדי להאיץ מעמידה ל-100 קמ^ש ב-4.0 שניות בלבד עם תיבה ידנית; עם התיבה האוטומטית זה קורה עוד יותר מהר, 3.8 שניות בלבד. בשני המקרים מדובר בהפסד של 0.1 שניה בלבד לעומת הטורבו-קופה. בשתי גרסאות התיבה המהירות המרבית היא 310 קמ^ש, בדיוק כמו הקופה. פורשה מספרת כי הטורבו קבריולה היא היחידה מסוגה שמייצרת עילוי אוירודינמי שלילי (דהיינו כוח הצמדה) במהירויות גבוהות, זאת בזכות ספוילר אחורי מתכוונן המתרומם לעוד 3 ס^מ לעומת אותו אבזר בקופה. אלו שמחיר הבסיס לא מספיק גבוה עבורם (126,000 יורו לפני מע^מ ומסים אחרים באירופה) יכולים לבחור באופציות כמו חבילת 'ספורט כרונו', אשר כוללת פונקציית אוברבוסט במנוע המעלה את שיא המומנט בכ-6 קג^מ לפרקי זמן קצרים, או בלמים קרמיים; מיתלים אקטיביים PASM הם סטנדרטיים, כמו גם חישוקי ^19.