יצרן היוקרה היפני חוגג שנה להשקתו הרשמית בארץ ומציין מכירות של 502 כלי רכב. המכירות התחלקו בין כל הדגמים: IS עם 202 יחידות, ה-GS הסלונית עם 141 יחידות, רכב הפנאי, ה-RX רשם 105 יחידות ומכונית הפאר הגדולה, ה-LS460 עם 52 יחידות (!). הרשימה נסגרת עם ה-SC בעלת הגג הקשיח-מתקפל שמכרה שתי יחידות בלבד – נתון הגיוני למכונית נישה עם מחיר התחלתי של 735 אלף ש^ח. רן דנאי, מנכ^ל לקסוס ישראל, דיווח שהחברה הקדימה את התוכנית העסקית המתוכננת לגבי נתוני המכירות בשנתיים, כאשר הנתון היה יכול להיות גבוה עוד יותר במידה והיה ברשות היבואן מלאי נוסף.