אנשי סדנת בראבוס הם אנשים נאורים וחסרי פניות, כך מסתבר. בעוד אנשי רב הסדנאות מטפלים בד^כ בגרסאות החזקות של דגמי המכוניות השונות, כדי להפכן לחזקות עוד יותר, אנשי הסדנה הגרמנית לא מפלים גם מכוניות שלא נראות כמו הבסיס הטבעי לשיפורים. אחרי שטיפלו בסמארט ForTwo, הם החליטו לשמח את נהגי המוניות עם גרסה מחוזקת ל-C220 דיזל. ההספק עלה בשלושים אחוזים מרשימים מ-170 כ^ס ל-220 כ^ס, בעוד המומנט רושם עליה מרשימה של 20% מ-40.8 ל-49 קג^מ. אלו נתונים מרשימים מאוד – לא רק שמדובר על קצת יותר ממאה כ^ס לליטר, אלא שמדובר בנתונים כמעט זהים לאלו של מנוע ה-3.0 ל' V6 שמציעה מרצדס בעצמה ב-C החדשה, וכל זה מנפח של 2,153 סמ^ק בלבד. לתוספת ההספק אחראי מחשב מנוע והזרקה חדש, שמגיע עם כל החיווט הנדרש והתקנתו אמורה להיות פשוטה במיוחד וניתנת לביצוע בכל מוסך מורשה מרצדס. תוספת הכח, דואגים להדגיש הגרמנים בעלי הנפש הירוקה, אינה מגדילה את פליטת המזהמים והמנוע עדיין עומד בדרישות תקן יורו4. תוספת הסוסים מתבטת בקיזוז של כמעט שניה מהמאוץ למאה, ל-7.8 ש' בלבד, ותוספת של 10 קמ^ש למהירות הסופית שעומדת על 239 קמ^ש (בשני הנתונים, ד^א, מדובר בביצועים נחותים משמעותית משל ה-C320CDI, מה שמציב סימן שאלה מעל אמינות ההספק המדווח). בהחלט משמעות חדשה למושג ^מונית ספיישל^...