ההודעה לעיתונות אומנם מתקשה להחליט לגבי מהותו של ה-JOURNEY שתציג החברה בפרנקפורט – הוא מתואר כ^קרוסאובר^, ^SUV^ ו^מיניוואן^ לחילופין – אבל הפרטים הבסיסיים ברורים – זהו מוביל נוסעים לחמישה או חמישה+שניים, המיועד להיות חלק מניסיון החדירה לאירופה. הוא מציע את העיצוב הבוטה שהפך לסימן ההיכר בדור הנוכחי של דודג', עם הגריל העצום והזקוף מלפנים, ומבחר מנועים ותיבות הילוכים רחב, כולל מנוע דיזל ותיבת DSG (שניהם מגיעים כמובן מפולקסוואגן). המיניוואן החדש (מצטערים דודג', ההתפתלות על ^מראה של SUV” פשוט לא מספיק כדי להגדיר את הג'רני כקרוסאובר) יושב על פלטפורמת המשפחתיות הגדולות (במושגים אירופאים) של הקונצרן, הכוללת מתלי תמוכות מקפרסון מלפנים ומתלה רב חיבורי מאחור. בסיס הגלגלים – 289 ס^מ – והאורך – 489 ס^מ – מציבים את הג'רני בדיוק מול מיניוואנים בגודל מלא מסוגו של הקאיה קרניבל (עם בסיס גלגלים זהה ואורך כללי קצר בשמונה ס^מ), ורק בממד הרוחב הוא רושם נחיתות משמעותית, עם נתון של 183 ס^מ, מול כמעט שני המטרים המקובלים בקרב חברי הקטגוריה. זו אולי הסיבה בגללה הוא מוגדר כרכב ל-5+2, הגדרה השמורה בד^כ למיניוואנים קומפקטיים כדוגמת הגרנד-סניק. או ששוב מדובר כאן בהבדלי הסטנדרטים בין האמריקאים לשאר העולם... בחלק העוסק באבזור בהודעה לעיתונות אפשר למצוא את הלהג הרגיל על תאי אחסון (רגילים ומקוררים, מעל ומתחת לגובה הרצפה), מחזיקי הכוסות (מקוררים, כמובן, אבל גם עם אופציה לחימום!) וקיפול המושבים (שמתקפלים כולם לגובה הרצפה, ליצירת משטח הטענה שטוח). פריט שבכל זאת ראוי לציון הוא הבוסטרים האינטגרליים במושבי השורה השניה, פריט נוח במיוחד לבעלי ילדים. למרות שלא ברור עדיין אילו גרסאות בדיוק יגיעו לארץ כאשר יחל היבוא ברבע השלישי של 2008 (משמע עוד קצת פחות משנה) אפשר להמר כי הגרסה הבכירה, עם מנוע 3.5 ל' (המפיק 235 כ^ס) ואפשרות להנעה כפולה, תישאר מחוץ לגבולות ארץ הקודש. עדיין נשארים ברשימה מנוע ה-2.4 ל' המוכר של דודג' (שפותח עם מיצובישי ויונדאי) על 170 סוסיו – שבפרץ של כנות אנשי דודג' מודים כי הוא מספק ביצועים ^שקטים וסולידיים^... – ומנוע 2.7 ל' המפיק 186 כ^ס. זה האחרון יודע לפעול גם על תערובות של בנזין ואתנול – עניין גדול בארה^ב, קצת פחות משמעותי בארץ. המנוע הקטן יותר משודך לתיבה אוטומטית עם ארבעה הילוכים, בעוד אחיו הגדול זוכה בשווקי היצוא לתיבה חדשה בעלת שישה הילוכים. את היצע יחידות ההנעה הרלבנטי עבורנו משלים מנוע דיזל 2.0 ל' המוכר של פולקסוואגן, המשודך לתיבת DSG שמגיעה גם היא מאותו מקור. נקווה גם כי כל מפרט הבטיחות העשיר – שפע כריות אוויר, בקרת יציבות ובקרת התהפכות – יעשה גם הוא עליה.