אסטון-מרטין בחרה במפגש המכוניות האולטרא-יוקרתי Pebble Beach, שנערך בסוף השבוע האחרון, להשקת ה-DBS – מכונית שהציבור ראה הרבה קודם לכן בסרט ג'יימס בונד 'קאזינו רויאל'. עכשיו יש מידע מלא וסט עשיר של תמונות (מושקעות!) אודות האסטון הטריה והחמה ביותר. ה-DBS מבוססת על ה-DB9, וחולקת עימה את בסיס הגלגלים של 2.74 מ'. אפשר אולי להתייחס אליה כאל גרסה חמה של ה-DB9, אבל ההבדלים בהחלט רבים וניכרים. מפשקי הגלגלים הורחבו מעט (ולכן גם הרוחב הכללי גדל ב-4 ס"מ), והם נושאים חישוקי "20 במקום "19 ב-DB9. חלקים מהמרכב עשויים סיבי פחמן, רק חלק מאמצעי חסכון במשקל בזכותם ה-DBS קלה מה-DB9 בכ-20 ק"ג. עוד תרומה לדיאטה הם הבלמים מסוג קרבון-קרמיים (לראשונה באסטון סדרתית), עם דיסקים ענקיים – הקדמיים בקוטר של כמעט 40 ס"מ; יש גם בולמים אדפטיביים המכונים ADS, נשלטים על-ידי מערכת חכמה המקבלת מידע בין היתר על הפניית ההגה, מצב המצערת ועוד. הם מקשיחים את עצמם אוטומטית בנהיגה אגרסיבית וניתן לבחור במוד "מסלול" המקבע את הבולמים במצבם הקשיח ביותר. המנוע הוא עדיין ה-V12 המוכר בנפח 6.0 ל', אך עם שורה של שיפורים שהעלו את ההספק מ-450 הסוסים של ה-DB9 ל-517 כ"ס ב-DBS. התיבה היחידה היא ידנית (הללויה!) 6 הילוכים, ויחס העברה קצר יותר מב-DB9 תורם את שלו לשיפור התאוצה – 0 ל-100 ב-4.3 שניות, לעומת 4.9 שניות ב-DB9. בשל יחס ההעברה הקצר, לעומת זאת, המהירות המירבית כמעט ולא השתנתה ועומדת על 302 קמ"ש לעומת 300. בין האופציות (הלא רבות, אגב – המכונית מאובזרת היטב) ניתן לגלות מושבי רקארו מיוחדים מקרבון וקבלאר, שהם חובקים, דקים וקלים יותר מהסטנדרטיים. בעקבות הפסקת ייצור הואנקוויש, ה-DBS היא עכשיו ספינת-הדגל של אסטון-מרטין. המחירים יתפרסמו רק בחשיפה האירופית בתערוכת פנקפורט, והמסירות צפויות להתחיל ברב הראשון של 2008.