אופל פירסמה רשמית את החידושים שהיא עומדת להציג בתערוכת פרנקפורט בתחילת ספטמבר. החידוש הראשון הוא שהגרסה החזקה ביותר של הווקטרה, ה-OPC, תוצע בפעם הראשונה עם אופציה לתיבה אוטומטית בעלת שישה יחסי העברה, שתשודך למנוע המוכר בנפח 2.8 ל' המספק 280 כ^ס בעזרתו של מגדש טורבו. נתוני ביצועים לא פורסמו, מעבר לנתון המהירות המרבית שגם כאן, בדומה לגרסה הידנית, מוגבל ל-250 קמ^ש. הקורסה, זוכה לגרסה חמימה (שהוצגה לראשונה לפני כחודשיים) שתיקרא GSI ותציע 150 כ^ס (מול 192 כ^ס של גרסת ה-OPC המוכרת). המהירות המרבית עומדת על 210 קמ^ש כאשר נתון התאוצה ל-100 קמ^ש לא פורסם גם כאן. אולי זאת תהיה הגרסה שתגרום ליבואן המקומי להציע שוב גרסאות חמות בקורסה הקטנה. בעוד בקורסה, מנוע הדיזל 1.3 ל' 90 כ^ס יוצע בקרוב עם תיבה רובוטית. אחרון ברשימת החידושים הוא האנטרה, רכב הפנאי של החברה החולק פלטפורמה עם שברולט קפטיבה, יוצע בגרסת בסיס חדשה עם מנוע דיזל בנפח 2.0 ל' המספק 127 כ^ס ומשודך לתיבת הילוכים ידנית בעלת חמישה יחסי העברה. גרסה זו מאיצה ל-100 קמ^ש ב-12 ש' בדרך למהירות מרבית של 174 קמ^ש. כמו כן תוצע האנטרה עם מנשא האופניים (Flex-Fix) האינטגרלי שמאוכסן בפגוש האחורי, כפי שהוצג לראשונה בקורסה.