אודי הכריזה על מנוע דיזל נוסף ל-A5. מדובר ב-V6 בנפח 2.7 ל', המפיק 190 כ^ס. המנוע מוצע רק עם תיבת מולטיטרוניק רציפה, מאיץ את ה-A5 ל-100 קמ^ש ב-7.6 שניות ומגיע למהירות מירבית של 232 קמ^ש. באופן תמוה הכריזה אודי במקביל גם על הוספת מנוע בנזין – 3.2 ל' FSI V6 עם 265 כ^ס, למרות שמנוע זה כבר נכח בהשקה הרשמית עליה דיווחנו כאן. בנוסף, הוסיפה אודי למגוון ה-A3 (בשתי גרסאות המרכב) מנוע TFSI חדש בנפח 1.4 ל', המפיק 125 כ^ס. בכך נמשך תהליך החדרת טכנולוגיית ה-TFSI (טורבו, הזרקה ישירה), כאשר רק לאחרונה קיבלה ה-A3 מנוע TFSI בנפח 1.8 ל'. המנוע החדש מציג נתונים בלתי שגרתיים: שיא ההספק מושג ב-5,000 סל^דבלבד, ואילו המומנט המירבי של 20.4 קג^מ מושג בין 1,500 ל-4,000 סל^ד. אנו מנחשים כי מדובר למעשה באותו מנוע אשר מכונה TSI אצל פולקסווגן, שם נתוניו כמעט זהים: 122 כ^ס (מ-5,000 ועד 6,400 סל^ד) וערך מומנט מירבי זהה, אבל בין 1,500 ל-3,500 סל^ד. גם אצל פולקסווגן המנוע מצוייד בהזרקה ישירה, אך שם משום מה הוא זכה לכינוי TSI של משפחת ה^טווינצ'רג'ר^ למרות שהוא מצוייד בהגדשת טורבו בלבד, ולא לכינוי TFSI המתבקש (והמדוייק מבחינה טכנולוגית: שילוב של טורבו והזרקת בנזין ישירה). כך או כך, ב-A3 מנוע זה משודך לתיבה ידנית 6 הילוכים בלבד, ועימו מגיעה ה-A3 (בגרסת 3 דלתות) ל-203 קמ^ש, ומ-0 ל-100 ב-9.6 שניות. השיווק בפועל יחל (באירופה) בספטמבר.