יש כנראה מי שגם 560 כ"ס והאצה למאה ב-4.8 שניות לא מספיקים לו. וכנראה שחלק מאותם אנשים תובעניים גם מצויידים בארנקים תפוחים במיוחד. עבורם מציגה בנטלי את ה-GT SPEED החדשה – גרסה מחוזקת ומשופרת ל-GT הרגילה. ראש וראשון לשיפורים – המנוע. הוא זוכה לרכיבים קלים יותר, ושינויים המפחיתים את החיכוך הפנימי, כמו גם לתוכנת ניהול מנוע חדשה. התוצאה היא תוספת של 50 סוסים להספק – 610 בסך הכל – ועליה נאה גם במומנט – 76.5 קג"מ במקום 66.3. יש גם שיפור קל בצריכת הדלק ופליטת ה-CO2, למקרה שזה מטריד מי מהלקוחות. תוספת ההספק מניבה שיפורים קלים, יש יאמרו זניחים, בביצועים – הזינוק למאה התקצר ל-4.5 ש' והמהירות הסופית עלתה בשמונה קמ"ש שלמים, מ-318 ל-326 ק"מ. ב"מיילית" זה מרשים יותר, כשהגרסה החדשה חוצה לראשונה בתולדות בנטלי את קו ה-200 מייל לשעה. שיפור המנוע הוא לא השינוי היחיד – הבולמים הוחלפו ליחידות חדשות עם חיכוך מופחת לשיפור ההתנהגות, כיול השלדה עודכן, 35 ק"ג נחסכו בשל שינויים במערכת הקירור ומעבר לאלומיניום בעוד רכיבי מתלה. יש גם אופציה לחישוקי "20 חדשים ורחבים מבעבר, שבהם ניתן להתקין בלמי קרבון-קרמיים (עם דיסקים קדמיים בקוטר של 420 מ"מ! הגדולים ביותר ביצור סדרתי), שאמורים לתת יכולת מוגברת ועמידות משופרת לדעיכה. את ההבדלים בין הדגם החדש לישן יוכלו לקלוט רק חדי העין – הבדל קל בכונס האוויר הקדמי ובזווית הגריל, הם פחות או יותר כל השינויים.