להחזיר איקונים מהעבר הוא משהו שאנחנו רגילים אליו. החברה האחרונה שביצעה את המהלך הנ^ל היא פיאט כאשר התהליך הסתיים עם השקת ה-500 החדשה. לכן כאשר קראנו לראשונה שאודי מחזירה לחיים את הטייפ C, ציפינו למשהו מעניין, אולי מכונית מרוץ חדשה? או קונספט מרהיב שיוצג בתערוכת פרנקפורט הקרובה. המתח המשיך כאשר אודי הצהירו כי ייצרו רק 999 יחידות במהדורה מוגבלת והחברה הזכירה שהיא הציגה בתערוכת פריז 06' מכונית אב-טיפוס של הדגם הנ^ל. לא נשקר שהתאכזבנו קלות (גם אם בפועל זה קרה עשירית שניה מתחילת ההודעה של החברה) לגלות שהטייפ C אכן תחזור לחיים אך כמכונית מונעת פדלים, בגודל של 1:2. קהל היעד איננו ילדי עשירים אלא יותר לכיוון של אספנים (עשירים כמובן), אם כי רק אלו שגובהם נמוך מ-1.35 מ' יוכלו ממש לנהוג ברכב. יאמר לזכות אודי שהם ביצעו את מלאכת השחזור ברצינות, ובייצור מכונית הפדלים תשתמש החברה באלומיניום (לגוף ולשלדה) ועור, אם כי צמד בלמי דיסק אינם בדיוק נאמנים למקור. ומה לגבי המחיר? זה עומד על כ-9,700 יורו מאוד לא זולים. אודי מפנים את המתעניינים לסוכנויות החברה; אנחנו לא פנינו ליבואן המקומי כדי להתעניין ברצינות האם ניתן לרכוש את הרכב בארץ, בעיקר כי לא חשבנו שנצליח לשכנע מישהו שאנחנו לא מתבדחים. לסיום נוסיף כי אודי מתגאה כי אף יצרן לא מציע מכונית פדלים בכזו איכות ואנחנו תוהים אם בשלב הבא נמצא מכונית-על-שלט עשויה מקרבון פייבר, עם מנוע V8 במחיר של מיני קופר, שגם תהיה היחידה בעולם ש... תציע משהו קצת מיותר, אם כי לפחות מגניב יותר ממכונית מונעת פדלים.