ארגון NCAP האירופי מפרסם הבוקר תוצאות מבחני בטיחות לשתי מכוניות חדשות, ושתיהן מאכזבות כאשר הן זוכות בציון הגנה על מבוגרים של 4 כוכבים בלבד. לפי ההודעה שפרסם הארגון, תוצאתה של הסיוויק מאכזבת במיוחד שכן יותר ויותר ציי-רכב (וכמובן גורמים בעלי מודעות סביבתית גבוהה וסתם נהגים פרטיים) מעוניינים במכוניות היברידיות, בשל היותן ידידותיות לא רק לסביבה אלא גם לכיס: באירופה מקובל יותר ויותר לעודד שימוש במכוניות כאלו על-ידי הטבות והקלות-מס שונות. למעשה, אין סיבה להיות מופתע מארבעת הכוכבים שהשיגה הסיוויק ההיברידית. גרסת 5 דלתות רגילה של הסיוויק כבר נבדקה על-ידי NCAP בשנה שעברה, וגם היא השיגה רק 4 כוכבים. אומנם בדרך כלל מקובל להתייחס לכל גרסאות המרכב של דגם כזכאיות לאותו ציון בטיחות, אלא שבמקרה של הסיוויק ההבדלים המבניים בין שתי גרסאות המרכב משמעותיים יותר מכרגיל. הסיוויק ההיברידית קיבלה אמנם ציון מעט גבוה יותר מגרסת ההאצ'בק בריסוק הצד, 15 מ-16 נקודות (ובסך הכל 17 מ-18 בריסוקי הצד, יחד עם 2 הנקודות האפשריות ממבחן העמוד); גרסת ה-5 דלתות הסתפקה ב-14 נקודות בסעיף זה. אבל תוצאה לא טובה בריסוק הקדמי, 11 נקודות מ-16 אפשריות, היתה בעוכריה וגם נקודות בונוס עבור תזכורות חגורות-בטיחות לא עזרו. בשאר ציוני הבטיחות היתה הסיוויק ההיברידית בסדר גמור – 4 כוכבים בהגנה על ילדים ו-3 כוכבי הגנה על הולכי רגל. מי שרוצה להשליך מציון הריסוק של הגרסה ההיברידית גל על הגרסאות הרגילות, כדאי שיזכור כי בארץ נמכרת גרסת הבסיס של הסיוויק עם ארבע כריות בלבד. הפאביה החדשה היתה קרובה יותר, עם ציונים זהים בריסוקי הצד (17 מ-18 בסך הכל) וציון מעט יותר טוב בריסוק הקדמי, 13 מ-16, אך גם זה לא הספיק ל-5 הכוכבים המלאים. הציונים האחרים היו נמוכים משל הסיוויק – 3 כוכבים בהגנה על ילדים, ושניים בהגנה על הולכי רגל.