אל תתנו לדמיון במראה לבלבל אתכם – הסילברדו של 2008 הוא רכב חדש לחלוטין, ולא מתיחת פנים של הטנדר שיובא בשנה שעברה. הוא מבוסס על שלדה חדשה ואמור להציע התנהגות כביש ושטח משופרת משמעותית, בין השאר בזכות מעבר לקפיצי סליל מלפנים (במקום מוטות פיתול) ובולמי זעזועים בקוטר גדול במיוחד (46 מ^מ). הממדים דווקא לא השתנו בהרבה, ועדיין מדובר בתפלץ מגודל במיוחד. עם אורך של יותר משישה וחצי מטרים ורוחב של כמעט שניים וחצי מטרים – לא בדיוק הכלי האידיאלי לסיבוב קניות בדרום ת^א... גם בתחום מערכת ההנעה לא נרשמו שינויים גדולים – זהו עדיין מנוע הדורמקס בנפח 6.6 ל', המשודך לתיבת אליסון משושת הילוכים. אלא שהמנוע עבר עדכונים כדי להתאימו לתקנות זיהום האוויר יורו4. ^על הדרך^ תרמו העדכונים גם לתוספת של חמישה סוסים ו-1.3 קג^מ לנתוני המנוע – 365 כ^ס ו-91.2 קג^מ בסך הכל – והתיבה קיבלה גם היא מספר עדכונים לתפעול. הסילברדו החדש ישווק בשתי רמות גימור – LT הבסיסית (אבל עדיין עם פריטי אבזור כגון כיוון חשמלי למושב הנהג ולדוושות, חיישני לחץ אוויר, תפעול מערכת שמע מההגה וכו') ו-LTZ מפוארת (עם מערכת הכוללת מחליף דיסקים וסאב-וופר, התנעה מרחוק, ריפודי עור ועוד). הדגם הבסיסי יעלה 209,000 ש^ח, והמפואר 235,000 ש^ח, בשני המקרים מדובר במחירים לפני מע^מ.