חמישה אירועים נקבעו ל-2007. מרוצים, אם תרצו, אם כי לא בטוח ש-40 ומשהו שניות על המסלול יכולים להיקרא ^מרוץ^. ובכל זאת עבור הנהגים מדובר בתחרות רצינית לכל דבר ועניין. הם מתמידים להופיע ונותנים את הכול. באין ספורט מוטורי ממוסד בארץ, זה המרב שניתן לעשות עם הרכב הפרטי. כבר אין צורך לדבר על מקצועיות הארגון של צוות מסלולים המנוסה, וגם מאסנו מתלונות על החום (וכן, היה חם, מאוד חם). לכן נכנס היישר לתוך האקשן: קטגוריית הג'וניורים. משכימי הקום (או מאותגרי הנפח, אם תרצו) הופיעו בהרכב כמעט מלא (מורן גוט למשל היה בחו^ל) והפגינו נהיגה רהוטה מעוטת פסילות. המסלול היה מהיר למדי וכלל מספר העברות לשני וכמה אזורים ^טריקיים^ שדרשו קווי פנייה נכונים. צרות המסלול תרמה לזמנים של הקטנות כדוגמת ה-106 ראלי, השולטת בקטגוריה, אך המחסור בכוח מנע מהן להצטיין באמת. אל הגמר עלו כל אלו שירדו מ-45 שניות: ג'רמי קרונין ראשון (מנצח עונת 2006 של ה-MDC, אשר סבל מחוסר מזל עד עתה ולא הצליח להתברג לפודיום השנה), אחריו עידן אברג'יל ועומר גלברט (שלושתם עם 106 ראלי, לגלברט חסות של DC ופיטסטופ). רביעי עלה דניאל רובינשטיין עם יאריס TS ואת המקומות החמישי והשישי תפסו האחים יהודה ועומרי לוי, אשר קבעו זמן זהה עם ה-AX המשפחתית. בגמר הפתיע אברג'יל את גלברט וחטף ממנו את המקום הראשון בעשירית השנייה. ג'רמי היה צמוד מאחור, ותפס את המקום השלישי. קטגוריית סיאט הפתוחה נכנסה עם שחקנים חדשים ומבטיחים ועם הרבה ותיקים. גל אופיר הגיע ביום הולדתו אך פסל פעמיים (כנראה מהתרגשות) וניב ותום סדובסקי (עם המיאטה NC) פספסו את הגמר בעשיריות שנייה בודדות. לבסוף התייצבו בתור לנקודות האליפות: דן אמודי (שחזר מן הכפור, עם המיאטה הכחולה), רוני שטרן (בחסות יוקוהמה וממציא הגלגל, עם קליאו ספורט), מישל גדז' (עם ה-106 בעלת הסמי-סליקס של עומר ניר-הוד, שהניעה רק בדחיפה אבל עבדה כמו שצריך על המסלול), גיא אייזק (עם איביזה טורבו) וקובי כהן (עם האיביזה הצהובה של ספוילד). בגמר הלחץ עשה את שלו וכל המתחרים פסלו במקצה אחד, מלבד אחד – גיא אייזק, שעד כה לא התבלט ב-MDC ונכנס לתחום רק לפני מספר חודשים. הוא התאמן היטב בשקט בשקט והגיע מוכן מכולם לגמר. ההקפה הראשונה שביצע הייתה מושלמת, עם יציאה מדויקת ובלימה נפלאה בקו הסיום. הוא קבע זמן מהיר בשנייה שלמה מהמקום השני וזכה לראשונה לעמוד על הפודיום – במדרגה הגבוהה. קובי כהן פסל בהקפה הראשונה אך התוצאה בהקפה השנייה הספיקה לו בכדי לנצח סוף סוף את שטרן ולהתמקם שני. שטרן (שפסל גם הוא פעם אחת) לא נשאר הרבה מאחור – שמונה מאיות בלבד, ואסף את המקום השלישי. מישל גדז', יש לציין, היה רק 2 מאיות השנייה מאחוריו... המפלצות סגרו, כרגיל, את היום: לחמישה מבין המתחרים כלל לא נקבע זמן כי הם פסלו פעמיים, ואל הגמר עלו שלושת הקבועים – ג'ון צ'יקו (בניסאן SX200), ערן גומר (ב-EVO9 בחסות מרכז הצמיג) וגיא אמודי (ב-EVO9 גם הוא, שעלה למרות שלזמן שקבע נוספו 2 שניות בגלל פסילה). אחריהם עלו איתן אשרי (שוב EVO9) ואלי מזרחי (באימפרזה לשבירת ההגמוניה). בדומה ל-MDC3, אמודי קבע את התוצאה הטובה של היום עם 38.31. צ'יקו התייצב מאחוריו וגומר סיים שלישי. וכעת נחזור לכותרת המשנה: מצב הכוחות המעודכן בליגה מראה כי ב^עד 1600^ עומר גלברט סגר למעשה את העונה עם 34 נקודות בסה^כ. ליהודה לוי, הממוקם אחריו, יש רק 20 נקודות. בקטגוריה הפתוחה צמצם קובי כהן על רוני שטרן וכעת הפער ביניהם עומד על 4 נקודות בלבד (30 ו-34 בהתאמה). אצל המפלצות השמחה כפולה (לפחות עבור המוביל) – גיא אמודי ניצח בשנית, עקף את ערן גומר וכעת יש לו 36 נקודות. כתוצאה הוא חטף משטרן את תואר מוביל הליגה כולה, דבר שבוודאי לא יעבור בשתיקה... נסגור עם רשימת הספונסרים: סיאט, Tire Club, ניסאן, יורוספורט, פיטסטופ. נתראה באירוע המסיים – ב-18 באוגוסט! MDC2007 אירוע רביעי – טבלת התוצאות: קטגוריית ג'וניורים עד 1600: 1. עידן אברג'יל (פיז'ו 106 ראלי) – 43.11 ש' 2. עומר גלברט (פיז'ו 106 ראלי) – 43.25 ש' 3. ג'רמי קרונין (פיז'ו 106 ראלי) – 43.39 ש' קטגוריית סיאט הפתוחה: 1. גיא אייזיק (סיאט איביזה טורבו) – 41.45 ש' 2. קובי כהן (סיאט איביזה טורבו) – 42.49 ש' 3. רוני שטרן (רנו קליאו ספורט) – 42.57 ש' קטגוריית המפלצות: 1. גיא אמודי (מיצובישי איוו) – 38.31 ש' 2. ג'ון צ'יקו (ניסאן אס-איקס200) – 39.48 ש' 3. ערן גומר (מיצובישי איוו) – 39.72 ש'