תצלומי ריגול של סדרה 1 קופה מסתובבים ברשת מזה זמן, אבל הפעם זה רשמי – וקצת מפתיע: ב.מ.וו-בריטניה מודיעה באתרה באופן רשמי על המכונית, כולל תמונה אחת ופרטים על המנועים (בעתיד צפויה גם גרסה פתוחה של סדרה 1 – ראה סרטון למטה). ובכן הבייבי-קופה, שתוצג בתערוכת פרנקפורט, תצא למכירה בבריטניה כבר בנובמבר, עם שלושה מנועים – במפתיע שניים מהם דיזל ורק אחד בנזין. לפחות גרסת הבנזין, שתכונה 135i, מקבלת את המנוע הנכון, 3 ל' כפול-טורבו מה-335, עם 306 כ^ס; מספיק כדי להגיע מ-0 ל-100 קמ^ש בתוך 5.3 שניות (המהירות המירבית מוגבלת, כרגיל, ל-250). להזכירכם, מנוע מוגדש זה משיג מומנט מירבי של 40.8 קג^מ בין 1,300 ל-5,000 סל^ד! לא שצמד הדיזלים הם קוטלי קנים. ה-120d זוכה לדור החדש של טכנולוגיית-דיזל ומפיק 177 כ^ס (אותו מנוע כבר מטפטף לסדרות אחרות של ב.מ.וו), ואילו ה-123d מקבל מנוע 2.0 ל' חדש שמחזיר לב.מ.וו את תואר הדיזל 4 צילינדרים החזק בעולם: לא פחות מ-204 כ^ס, עם מומנט של 40.8 קג^מ. זו גם תפוקה של יותר מ-100 כ^ס לליטר, ובכך מחזירה לעצמה ב.מ.וו את הבכורה גם בסעיף זה, לאחר שפיאט החזיקה לזמן קצר בתואר עם מנוע ה-1.9 ל' החדש. ה-123d תגיע ל-100 קמ^ש ב-7.0 שניות, כשהמהירות המירבית היא 238 קמ^ש: לא רע בכלל לדיזל שעושה 19.4 ק^מ לליטר (לפי התקן האירופי הלא-ריאלי, כמובן), ושמייצר יחסית מעט מאד חומרים רעילים. גם הדיזל ה^חלש^, אגב, אינו קוטל קנים ומאיץ ל-100 בתוך 7.6 שניות בלבד. סרטון: סדרה 1 קבריולה בנורבורגרינג >