כאשר נותרו עוד פחות מ-8 שעות לסיום מירוץ 24 השעות של לה-מאן, נראה כי הנצחונות הקלים של פיז'ו בתחילת העונה, ומהירות מכוניותיה בשלבי הדירוג, יצרו תמונה מטעה. בפועל, על המסלול, מכוניות ה-R10 של אודי מהירות מה-908 של פיז'ו ב-2-3 שניות להקפה, ומתקרבות מאד לזמנים שקבעו בדירוג. ^אודי בילפו^, אמר סבסטיאן בורדיי, הנהג הבכיר של פיז'ו שניצב על עמדת הפול בזינוק, אחרי שנעקף על ידי כל שלושת מכוניות אודי בתוך 30 דקות מהזינוק. בהמשך סבלו שתי מכוניות פיז'ו מתקלות טכניות (בעיקר מיסבים אחוריים שהתלהטו במכונית מס' 8 המהירה יותר) ואיבדו זמן בפיטס, מה שאפשר גם לאחת ממכוניות פסקרולו לעלות למקום השלישי. זאת לאחר שאודי מס' 3 יצאה מהתמונה לאחר תאונה לא קלה על מסלול לח לאחר שעה-וחצי של המירוץ. אלא שצמד האודי האחרות, מס' 2 המובילה ומס' 1 במקום השני, פועלות כשעון גרמני עם שישיית נהגים מנוסה ומהירה וכמובן גם נהנות מהנסיון הרב של הקבוצה בעבודת הפיטס. פיז'ו, לעומת זאת, עדיין חסרי נסיון ומכוניתם חדשה לגמרי, כך שאין להם סיבה להתבאס יתר על המידה. בעת כתיבת שורות אלו מבדילות 3 הקפות בין האודי המובילה של קאפלו/קריסטנסן/מקניש (צוות-חלומות, ללא ספק) לאודי השניה של ביילה/פירו/וורנר. הפיז'ו מס' 7 (בה נוהגים בין היתר ג'ורדי ג'נה וז'ק וילנב) מפגרת ב-5 הקפות נוספות והפיז'ו מס' 7 (בורדיי, פדרו לאמי, סטפן סאראזן) עוד שתי הקפות מאחור. בקטגוריית GT1 ניטש קרב צמוד בין אסטון מרטין DBR9 לשברולט קורבט C6R. כרגע מפרידה רק הקפה אחת בין האסטון המובילה (המדורגת במקום השביעי הכללי) לקורבט (שמיני כללי), כאשר עוד צמד אסטון-מרטין נמצאות הקפה מאחור. ***עדכון חם: אודי מס' 2 בחוץ!*** דינדו קאפלו התרסק עם האודי המובילה במהירות גבוהה, ככל הנראה לאחר שאחד הגלגלים האחוריים ניתק. הוא עצמו לא נפגע אך המכונית ניזוקה קשה ואינה מסוגלת להמשיך. האודי מס' 1 נטלה את ההובלה לפני צמד הפיז'ו.