ראלי יוון, המתקיים כמדי שנה בקרבת אתונה, היה השנה מותח במיוחד. סבסטיאן לואב הגיע לראלי זה לאחר כישלון מוחץ באירוע העפר הקודם שהתקיים באיטליה, ועם פיגור של 7 נקודות מאחורי יריבו הגדול גרונהולם. לא פלא שהוא החל את הראלי בזהירות יחסית ונפל למקום השביעי כבר בסטייג' השני. הוא התאושש אט אט אך עדיין נאלץ, כמו שאר הנהגים, לשמור על מכוניתו יותר מהרגיל. אמינות המכוניות משחקת ביוון תפקיד חזק מאוד: החום הכבד ומשטחי העפר הקשים מקשים מאוד על המערכות, כאשר המתלים והצמיגים הם הסובלים ביותר תחת העומס. הסופר-ספיישל-סטייג' הראשון היווה הקדמה בזעיר-אנפין להמשך הראלי: את 3.2 הקילומטרים של המסלול המעגלי בהיפודרום סיימו חמשת הנהגים המובילים באליפות בתוך פחות מ-3 דקות, כאשר ההפרש בין המהיר (הירבונן) לאיטי (סורדו) מביניהם לא עלה על מחצית השנייה. מאותו רגע ואילך התאפיין היום הראשון בפערי זמנים קטנים ביותר ובמנצחי סטייג'ים מגוונים. גרונהולם מיהר לתפוס את מקומו של הירבונן בסטייג' השני וכריס אטקינסון לקח ממנו את ההובלה בסטייג' השלישי, רק בשביל להחזיר לו אותה בשביעי. בדרך ניצחו גם פטר סולברג, דני סורדו וסבסטיאן לואב בסטייג'ים. הפערים בין ששת המובילים בסיום היום הראשון הסתכמו בפחות מ-11 שניות – מה שהשאיר את הכל פתוח לקראת היום השני. וזה אכן הגיע, והציב בפני המתמודדים את האתגר הגדול ביותר שלהם לסוף השבוע – אורכו של הסטייג' הראשון של היום (שהוא גם הארוך בכל האליפות) היה יותר מ-48 קילומטרים, ואם זה לא מספיק – הם נאלצו לחזור עליו שוב אחרי הפסקת הצהרים. במעבר הראשון על הסטייג' ניצח גרונהולם בהפרש של 10 שניות בלבד מלואב (מתוך כחצי שעה של נהיגה נגד השעון). סולברג סיים את הקטע כשנייה אחת מאחורי עמיתו הצרפתי, ושלושת אלו המשיכו להיאבק באופן הזה לאורך רוב היום, כאשר שלושתם מאכלסים את שלושת הזמנים הטובים ביותר בכל סטייג' – רק בסדר שונה. גם בסיכום הכללי היו מספר תהפוכות עד לריצה השנייה על הסטייג' הארוך. בה ניצח גרונהולם בשנית, ואף הגדיל את יתרונו הכללי על סולברג ב-20 שניות. לואב, שהציג זמני ביניים מצוינים לאורך הסטייג', האט את הקצב לקראת סופו וסיים אותו כ-30 שניות אחרי גרונהולם – מה שהציב אותו 50 שניות מאחור בסיכום הכללי. בסטייג' 16 שני נהגיה של סובארו סבלו מבולמים תקולים ואיבדו זמן – סולברג נשאר יותר מ-20 שניות אחרי לואב בסוף היום השני, ואטקינסון נפל בסופו של יום למקום השישי אחרי הנינג סולברג. מיקו הירבונן, במקום הרביעי, סבל משמשה קדמית שבורה לאורך שלושה סטייג'ים ולא הצליח להתקרב לעמדה שתאיים על הפודיום. היום השלישי היה קצר וזריז, ולא הציג אף שינוי בטבלה. גרונהולם שמר על מרחק ראוי מלואב, שניצח במספר סטייג'ים אך לא הצליח להדביק את הפער. פטר סולברג נהג במיטבו, אך להדביק את לואב השועט קדימה היה מעבר ליכולתו. כך התקבל לבסוף פודיום שהורכב, לראשונה מאז עונת 2005, משלושה אלופים. את מרכז הטבלה איישו מיקו הירבונן, הנינג סולברג וכריס אטקינסון, ואחריהם סגרו יאן קופקי בסקודה פאביה פרטית ומנפרד סטוהל עם הקסארה של OMV-קרונוס. דני סורדו נותר מאחור בסטייג' 12 ולא הצליח לסיימו – מה שהוציא אותו מהתחרות. מרקוס גרונהולם ופורד מובילים כרגע את האליפות בעוד עונת הראלי יוצאת לפגרה בת חודשיים. לואב יאלץ לעבוד קשה בכדי לצמצם את הפער ולשמור על התואר. באשר לקבוצת סיטרואן – אם לואב וסורדו לא יתחילו לספק תוצאות במהרה, היא תמצא את עצמה רחוקה מדי מכל איום ממשי על פורד. ולסיום: שני פנסיונרים מקומיים שהתחרו בראלי יוון הוכיחו היטב כי גיל לא חייב להוות מגבלה: אחד מהם חצה כבר את גיל 70 והתחרה בראלי זה כבר 40 פעם, השני התחרה בפעם ה-35 במספר. טל שביט – עוד יש לך עתיד! דירוג ראלי יוון: 1. מרקוס גרונהולם (פורד) – 3:49:22.6 (10 נק') 2. סבסטיאן לואב (סיטרואן) –38.6+ (8 נק') 3. פטר סולברג (סובארו) – 1:34.1+ (6 נק') 4. מיקו הירבונן (פורד) – 2:41.3+ (5 נק') 5. הנינג סולברג (סטובארט פורד) – 4:52.7+ (4 נק') 6. כריס אטקינסון (סובארו) – 6:31.7+ (3 נק') 7. יאן קופקי (סקודה פרטית) – 8:15.8+ (2 נק') 8. מנפרד סטוהל (קרונוס סיטרואן) – 8:56.2+ (1 נק') דירוג נהגים אחרי 8 מרוצים: 1. מרקוס גרונהולם (פורד) – 65 נק' 2. סבסטיאן לואב (סיטרואן) – 56 נק' 3. מיקו הירבונן (פורד) – 49 נק' 4. דניאל סורדו (סיטרואן) – 28 נק' 5. פטר סולברג (סובארו) – 26 נק' 6. הנינג סולברג (סטובארט פורד) – 24 נק' דירוג קבוצות אחרי 8 מרוצים: 1. פורד – 114 נק' 2. סיטרואן – 86 נק' 3. סובארו – 43 נק' 4. סטובארט M-sport פורד – 41 נק' 5. OMV קרונוס סיטרואן – 27 נק'