חברת לובינסקי, יבואנית פיז'ו, הודיעה כי תחל לשווק את גרסת האבזור הבסיסית של המשפחתית שלה – ה-307 בגרסת XR Line, הנמצאת בקבוצת רישוי 2 – עם שש כריות אוויר ומערכת בקרת יציבות (ESP). זה אומנם לא יעמיד אותה בקו אחד עם המגאן וה-C4, היחידות בקבוצה שהציעו אבזור דומה עד עתה, בגלל ציון ריסוק של ארבעה כוכבים בלבד, אבל עדיין מהווה שיפור בטיחותי ניכר ומבורך לעומת ה-307 כיום. אנו מברכים על המגמה להפוך את בקרת היציבות לציוד סטנדרטי בקבוצת רישוי 2, הנמכרת ביותר בישראל, ומקווים כי יבואנים נוספים יצטרפו למגמה. בכל מקרה, מגיע קרדיט לקרסו, שהתחילו את המגמה עם המגאן (וגם דאגו למסע פרסום מאסיבי שהבהיר את חשיבות המערכת לקהל הרחב) ולמשרד האוצר שהעניק הקלות מיסוי למכוניות עם בקרת יציבות – לפחות מישהו בממשלה עושה משהו בנושא הבטיחות בדרכים, ולא מסתפק בקריאות ל^סיכול ממוקד של תאונות^...