זרוע המירוצים-והביצועים של לוטוס, ^לוטוס ספורט^, היא שאחראית ל-2-Eleven (שמעכשיו נקרא לה 2-11 מטעמי נוחות, ברשותכם): מכונית פתוחה ואולטרא-קרבית על בסיס האליס/אקסיג', המיועדת בראש ובראשונה לנסיעה על מסלולים. למעשה מדובר בגרסת הייצור של ה-Circuit Car שהוצגה ב-2005, לאחר שינויים קלים בתפיסה: הסירקיט קאר היתה חד-מושבית, פחות או יותר מכונית מירוץ טהורה שניתן היה איכשהו להעלותה על הכביש באנגליה. ה-2-11 היא קצת פחות הארד-קור, אך עדיין זו המכונית החוקית-לכביש הקיצונית ביותר של לוטוס. פרט לזוטות כמו כלוב התהפכות ונקודות עיגון לרתמות מירוץ, הנתונים החשובים הם מנוע שנלקח מהאקסיג' קאפ (1.8 ל' מטויוטה במקור, כמובן, עם מגדש-על), בעל 255 כ^ס ב-8,000 סל^ד ו-24.7 קג^מ ב-7,000; המשקל היבש הוא 670 ק^ג בלבד (או 745 ק^ג ערוך לקרב, דהיינו כ-130 ק^ג פחות מאקסיג') ויחד מתקבלת האצה מ-0 ל-60 מייל/שעה בתוך 3.8 שניות. מעמידה ל-100 מייל/שעה (כ-160 קמ^ש) מגיעה ה-2-11 בפחות מ-10 שניות. במפתיע, המפרט אינו כולל דיפרנציאל אחורי מוגבל-החלקה אך כן כולל בקרת משיכה (ניתנת לניתוק), המפחיתה את כוח המנוע כאשר נוצרת החלקת גלגלים מניעים ומגיבה – לדברי לוטוס – מהר במיוחד. מידות הצמיגים (195/50-16 מלפנים ו-225/45-17 מאחור) זהות לאלו של האקסיג', וכך גם לגבי הבלמים. במיתלים, שהונמכו וכוילו מחדש וקיבלו רכיבים שונים, נמצא בין בולמי קוילאובר מתכווננים מתוצת אוהלינס, וגם מוטות הייצוב ניתנים לכוונון. בתמונות כאן מופיעה גרסת-הצביעה הראשונה שתוצע המכונה Launch Edition, וכפי שניתן לראות זו גם גרסה-חוקית לכביש עם תוספת פנסים ושאר ירקות. גרסה שכזו תוצע בינתיים בבריטניה בלבד. גרסת המסלול זוכה לתגבורת תוספות אוירודינמיות כולל כנף אחורית גדולה יותר מקרבון וספליטר קדמי גדול, ומושב מירוץ לנהג. מחוץ לבריטניה ניתן להזמין כאמור רק את גרסת המסלול, במחיר של כ-50,000 אירו. היצור יתחיל באפריל הקרוב.