במה שהפך כבר למסורת, אירוע פורים של מסע מעולם אחר לא אכזב גם השנה עם מזג אויר מצוין, נופים מרהיבים ובעיקר – שפע בוץ. התוצאה? אירוע מוצלח אם כי לא פשוט, בו המסיימים והמנצחים שרדו בזכות ניסיון ויכולת מתובלים בלא מעט עזרה מחברים. המסלול החל והסתיים בבנימינה, משם פנו המשתתפים קדמה דרך גבעת עדה לכיוון יער מגידו ולפני עפולה החל מסלול מעגלי דרך עמק יזרעאל ולאורך הגלבוע. מעט לפני שדה נחום משך הציר צפונה לכיוון יבניאל, משם צפון-מערבה לכיוון בקעת נטופה, דרומה לרמת דוד ודרך כפר ברוך לאזור מגידו וחזרה לבנימינה. סך הכל למעלה מ- 200 ק^מ בפועל. כבר בנקודת הזינוק היה ברור שמדובר בקרנבל בוץ מתמשך, כאשר המתחרים החלו לזנק אחד אחרי השני לתוך שלולית בוץ ארוכה, להנאת הצופים. זאת, עד שרז והילל זינקו לנתיב שונה ומקורי, מוסתר מעיני הצופים אולם יבש ועדיף בהרבה. התנאים הבוציים והחלקלקים ליוו את המתחרים לאורך רוב המסלול, וגרמו להם לעיכובים רבים. בעניין זה גם הנסיון וההיכרות עם תוואי המסלול, שנתנו עדיפות לאנשי העמק, לא הצליחו למנוע טעויות לחלוטין וגם רז והלל (עם שפע משני המרכיבים הנ^ל) נתקבעו באמבטיית בוץ בעומק של למעלה ממטר למשך 25 דקות, עוד בטרם חציית כביש הסרגל, עד שלבסוף צוות מוטורוני–דרך הים של גל שחם עצר לחלצם. זו היתה רק פעם אחת מני רבות שצוות מוטורוני-דרך הים חילץ את רז והילל וצוותים אחרים: מיד לאחר הזינוק עצרו השניים לחלץ את איציק בריל, שנתקע לא הרחק מנקודת ההתחלה; אופנוען, שנתקע ללא דלק הרחק מהכביש, כנראה בשל תנאי הבוץ הקשים, נגרר אחר כבוד למקום מבטחים והיו עוד. למרות הזמן הרב שאבד להם בסיוע למשתתפים אחרים (כולל פנצ'ר כתוצאה מנסיעה לאחור בחילוץ נוסף של רז והילל...) הם עדיין הצליחו להגיע למקום השני בקטגוריה מקצועי 2 (ורביעי כללי!), ועל כך מגיע להם תואר מצטייני הרוח הספורטיבית (או שמא תואר המטאטא על שם משאית המטאטא שבדקאר?) – מה גם שבניטרול זמני הסיוע, הם עשויים לטפס בדירוג, הן בקטגוריה והן בכללי! כאמור, התקלות הבוציות היו מנת חלקם של כל המשתתפים ללא יוצא מן הכלל, ועם זאת רז והילל היו מועמדים עיקריים לניצחון (במיוחד בהעדרו של שי שמעוני, שבחר לשמור כוחות לקראת איטליה). מדובר במסלול ה^ביתי^ שלהם, והדבר ניכר במיעוט יחסי של טעויות ניווט שהיו מנת חלקם של לא מעט מהמשתתפים, בין היתר בשל ריבוי שבילים בוציים באזורי חציות נחלים – טעויות ניווט ^קלות^ הסתיימו לא פעם בגדה הלא נכונה של הנחל... בסופו של דבר הוכרעו התוצאות על ידי יכולת הניווט ויכולת צליחת מכשולי הבוץ, יותר מאשר כוחות סוס גרידא. לאחר העיכוב של רז והילל בתחילת המסלול עברו אלון אסולין ואיל עובדיה (צוות אוטוויק, קטגוריה מקצועי 2) להובלה בקרב רכבי השטח, אולם בהמשך הצליחו רז והילל להדביק את צוות אוטוויק והובילו עליהם בהפרש קטן עד לסיום. באופן לא מפתיע בהתחשב בתנאי הבוץ, המובילים בכללי היו מעוטי המשקל, כשהאופנוע של זיו אבידב הוביל משך רוב המרוץ ואחריו הטרקטורון החדש (קאן-אם רנגייד 800 עם מנוע V מוזרק!) של יובל שרון. אולם באזור מעיין ברוך, לקראת הסיום, הוכרע המאבק בשל ריבוי הנפילות בבוץ ויובל שרון הצליח לעקוף את זיו בדרך לניצחון בכללי ובקטגוריה - הישג נאה ביותר כבר בניסיון הראשון על הטרקטורון החדש, שהיה עדיין במצבו הסטנדרטי. כאמור, מסלול קשה, רוב המשתתפים הלא מקצועיים נדרשו לזמן רב כדי לסיימו, אם בכלל. תמיד נעים לראות את אחוות הצוותים באירועים הללו, רעות שמדגישה את הצד הספורטיבי והכיף של הראלי, או כמו שגל שחם ניסח: ^כשקשה, קשה לכולם; כשרטוב, רטוב לכולם^... מקצועי 1 1. רז הימן והילל סגל צוות פוינטר/מיצובישי 2. מאיר ציטרין 3. אורי שוער מקצועי 2 1. אלון אסולין ואיל עובדיה צוות אוטווויק 2. ארנון הלחמי וגל שחם צוות מוטורוני/דרך הים 3. איציק בריל וחזי בצלאל צוות רמות ראלי טים באגי 1.עדין עריף 2. דודי פרץ צוות עידן הגז כללי 1. צחי בן ארי ועופר נדיר צוות נדיר 2. רון גל וגיא גוטליב צוות הילוך שישי 3. איציק אסולין ואלעד חמים צוות אוטוויק חובבים 1. עופר פירסט ואיל בן ארי צוות אוטוקור 2. איתן אזולאי צוות דובדבן 3. רוני ואהרון בואנוס משפחות 1. מיכאל ושמעון ןןיס 2. דרור קיס 3. דני קרויטורו אופנועים 1. אבידב זיו 2. גיא ידיד 3. יוסי לסרי טרקטורון 1.יובל שרון צוות אבניר/אבנוע/פרק ניצנים 2. אלי אוחיון 3.רועי מימון