באיטלקית זה בהחלט נשמע יותר טוב: 'סופרלג'רה', Superleggera, דהיינו קל במיוחד, Superlight. ואכן, הגרסה החדשה של הגאייארדו שתציג למבורגיני בז'נבה מציעה חסכון אמיתי במשקל, כ-100 ק"ג פחות מהגרסה הרגילה (ההיא שאתם פוגשים בכמויות כל יום בדרך לעבודה, כן?). שימוש בסיבי פחמן או פוליקרבונט שקוף עבור חלקי מרכב חיצוניים רבים הוא שסייע לקיצוץ בקילוגרמים ולהגיע לנתון של 1,330 ק"ג בלבד, כאשר מושבי קרבון מצופי אלקנטרה לא מזיקים אף הם. בנוסף טופל גם המנוע כך שהוא מוציא תוספת צנועה של 10 ק"ג, ובסך הכל 530 כ"ס. התוצאה הסופית היא יחס הספק-משקל של 2.5 ק"ג לכ"ס או, אם תרצו, 398.5 כ"ס לטון. שזה ממש לא רע, אנחנו חושבים, בשביל משהו שנחשב לבייבי-למבו. יש גם שיפור בתאוצה מ-0 ל-100 שמתבצעת בתוך 3.8 שניות, שתי עשיריות שלמות טוב יותר מהגאייארדו הפשוטה. כמה כסף? אתם לא רציניים, נכון?