אחרי התחלה צולעת בשוק הישראלי (9 יחידות בלבד נמסרו ב-2006) בשל מחיר גבוה והעדר תיבה אוטומטית, מסתער ה-FR-V שוב על השוק הישראלי אחרי מתיחת פנים, וחשוב מזה – עם מחיר נמוך משמעותית ותיבה אוטומטית . במקום מנועי ה-1.7 ל' וה-2.0 ל' מוצע כיום מנוע יחיד בנפח 1.8 ל', 140 כ^ס, שנלקח יחד עם תיבת ההילוכים (5 הילוכים) מהסיוויק החדשה. אבל מלבד התיבה, המחיר הוא החדשה העיקרית, שמראה כי ב^מאיר^ החליטו לקחת את שיווק ה-FR-V ברצינות – ממחיר של 174,000 ש^ח לגרסת הבסיס (ה-1.7 ל' הידנית) ירד מחיר גרסת הכניסה ל-151,000 ש^ח, מה שמכניס אותה הישר לתוך קטגורית ^קבוצה 4^ האטרקטיבית לציי הרכב. חשוב לציין כי ירידת המחיר מגיעה ללא פגיעה משמעותית באבזור – המראות עדיין חשמליות (ומחוממות), בקרת האקלים לא נעדרת, בקרת יציבות מצטרפת לשש כריות אוויר ומערכת השמע מקורית. בניגוד למקובל בקטגורית המיניוואנית הקומפקטיים, ה-FR-V מציע יכולת הובלת יותר מחמישה נוסעים יחד עם נפח מטען מכובד – כ-450 ל'. בד^כ באים מקומות 6-7 על חשבון רב תא המטען. יהיה מעניין לראות כמה תצליח הונדה לנגוס במכירות המאזדה5 המצליחה, שמציעה על הנייר יכולת דומה במחיר דומה.