הקיץ החלה פורד לשווק בארה^ב את גרסת העל (בינתיים) של המוסטנג, השלבי GT500, עם מנוע 5.4 ל' מוגדש-על המוציא 500 כ^ס. מרשים בהחלט ומציע ביצועים חמים – אבל גרסת שלבי זו תוצע בכמויות קטנות, וגם אם הזמנתם אותה מבעוד מועד סביר להניח שתצטרכו לחכות. ובינתיים, מעבר לאוקיינוס מציעה סדנת 'גייגרקארס' הגרמנית, שאוהבת להתעסק עם מכוניות אמריקניות, גרסה סופר-חמה משלה למוסטנג. וכדי שלא יהיה מקום לטעות לגבי הביצועים, השם מסביר הכל: GT520. אז כן, ניחשתם נכון, ההספק המירבי הוא 20 כ^ס יותר מאשר בגרסה האמריקנית – דהיינו 220 כ^ס יותר מההספק המקורי של 300 כ^ס. התוספת הנאה הזו הושגה בעזרת הגדלת נפח המנוע מ-4.6 ל-5.2 ל' (וגם נפח המנוע מסתדר יפה עם הכינוי), הוספת מגדש-על עם אינטרקולר ענק, ועוד שינויים נרחבים בגלי הזיזים, בשסתומים ובמערכת הפליטה. המצמד ותיבת ההילוכים חוזקו גם הם כדי לעמוד בעומס. התוצאה של כל זה היא יכולת האצה מ-0 ל-100 ב-4.2 שניות, ומהירות מירבית של 287 קמ^ש. ואם זה נראה לכם קצת מוגזם, הסדנה מציעה קיט מגדש-על גם למנוע המקורי, ללא הגדלה, אשר מעלה את ההספק ל-412 כ^ס. מכונית ההדגמה הזו הוכנה לצורך הופעה בתערוכות שונות ולכן היא מצויידת במלוא הארסנל של רכיבים הניתנים לרכישה בנפרד: ערכה אוירודינמית, חישוקי ^20, מיתלים מונמכים ומתכווננים, בלמים מוגדלים וכן הלאה. בנוסף לצבע הכתום הבולט מצויידת ה-GT520 במערכת שמע מתוצרת JBL בהספק שאינו מבייש את זה של המנוע: לא פחות מארבעה מגברים מייצרים עוצמה כוללת של 10,000 וואט!