ה-C-קלאס מהווה מבחינות רבות את מכונית הלחם והחמאה של מרצדס – סדאן קלאסית עם מראה ^מרצדסי^ מסורתי, במחיר נגיש יחסית. אלא שה-C הנוכחית כבר מבוגרת, כמעט עתיקה במונחי עולם הרכב – הדגם הנוכחי הוצג כבר בשנת 2000 (ועבר מתיחת פנים ב-2004) – ובשנה הבאה (קיץ 2007 ככל הנראה) אמורה מרצדס להציג את היורשת לרבת המכר שלה. ניצלנו את תמונות הריגול שצילם הקורא גיא אביטל בגרמניה, כדי לרכז למענכם מעט מהשמועות לגבי הדגם החדש: המכונית החדשה תשאל מרכיבים מכניים רבים מה-E-קלאס, אולם העיצוב יושפע בעיקר מה-S הבכירה (והחדשה יותר) ליצירת מראה משפחתי חדש. ההסוואה אומנם כבדה, אולם אפשר לראות את ה^ספוילר^ העדין בקצה דלת תא המטען שהופיע ב-S קלאס (ושאף אחד לא יעיז להזכיר את ה-7 של ב.מ.וו, בבקשה. לפחות לא ליד אנשי מרצדס). גם עיצוב הפנים יהיה, ככל הנראה, דומה מאוד לזה של ה-S החדשה. ממדי המכונית יגדלו מעט, אם כי לא מדובר במהפכה – האורך הכללי יגדל בס^מ ספורים ובסיס הגלגלים יצמח בכ-5 ס^מ, ויהיה זהה, ככל הנראה, לזה של ה-3 הנוכחית (2.76 מ'). היצע המנועים יחל עם מנועי ה-1.8 מוגדשי העל המוכרים, אבל הגרסה הבכירה תזכה לשדרוג משמעותי בהספק. במקום מנוע ה-5.4 ל שמאכלס את חרטום גרסת ה-AMG הנוכחית (ומפיק 367 סוסים) הצליחו במרצדס לדחוס לחרטום ה-C החדשה את מנוע ה-63 האימתני, שמפיק 481 כ^ס. מרשים במיוחד לאור העובדה שחרטום המכונית החדשה נראה קצר יותר מהנוכחי, ולאור הקושי של מרצדס בהתקנת המנוע הקטן יותר בגרסה הנוכחית (חרטום גרסת ה-AMG עובר הארכה מיוחדת כדי לאכלס את מנוע ה-V8 הנוכחי). מנועי הדיזל יעברו אף הם מקצה שיפורים – עם ההשקה יוצעו שלושה מנועים בהספקים של 177, 211 ו-252 כ^ס, אולם יתכן כי מאוחר יותר יוצעו גרסאות חזקות עוד יותר. גרסת סטיישן תגיע מספר חודשים מאוחר יותר, אולם מעבר לכך אין כמעט פרטים כלשהם, מלבד הבטחה ל^עיצוב דמוי קופה^.