רק לפני כחודשיים הוצגה ה-E קלאס החדשה בתערוכת ניו-יורק, וגם אנחנו התרשמנו ממנה בהשקה לעיתונאים בגרמניה, לפני מספר שבועות. חברת בראבוס המתמחה בשיפורים ליצרן הגרמני לא מבזבזת זמן, וכבר מציגה מספר שיפורים לדגם החדש של ה-E. אם רכשתם את ה-E500 עם מנוע ה-V8 החדש בנפח 5.5 ל' המספק 388 כ^ס, מציעים לכם בבראבוס להגדיל את נפח המנוע ל-6.1 ל', מה שמביא את ההספק הכולל ל-462 כ^ס ואת המומנט ל-62.7 קג^מ במקום 54 קג^מ במקור. התאוצות? 100 קמ^ש ב-4.8 ש' (במקום 5.3 ש' במקור) ומהירות מרבית, מוגבלת, של 305 קמ^ש. אבל גם אם הסתפקתם בגרסת ה-350 הצנועה יותר יש לבראבוס הצעה - הגדלת נפח מנוע ה-V6 ל-4.0 ל', מה שיעלה את ההספק ל-332 כ^ס (במקום 272 במקור) ואת המומנט ל-42.8 קג^מ (במקום 35.7). לא נמסרו נתוני הביצועים החדשים, אבל גם הם משופרים, מן הסתם. אם אתם מודעים לסביבה ובחרתם בגרסת ה-320 CDI, המספקת 224 כ^ס ו-55 קג^מ, עדיין יש לכם סיבה טובה לקפוץ לביקור בסדנא. קיט השיפורים שלהם מעלה את הספק המנוע ל-272 כ^ס והמומנט עולה ל-60 קג^מ. כל זאת תוך כדי שמירה על תקנות הזיהום יורו 4. לאחר השיפור, מאיץ הדיזל המשודרג ל-100 קמ^ש בשלוש מאיות מהר יותר כאשר הוא עוצר את השעון על 6.5 ש'. מעבר לצד המכני מציעים בסדנה מספר שיפורי מראה, בהם פנסי הערפל הכפולים בכל צד, אחד מסימני ההיכר של החברה, ספויילר קדמי אגרסיבי, בחירה מבין שתי מערכות פלטה אפשריות, עם 2 או 4 אגזוזים נוצצים. וכמובן, איך אפשר ללא שינוי חישוקים – ^20 עם צמיגי 285/25 מאחור ו-245/30 מלפנים. בנוסף מוצע שיפור מתלים המנמיך את הרכב ב-20 מ^מ וגם מספר שיפורי בלמים. כמובן שרשימת האופציות לעיצוב הפנימי ארוכה כמעט כמו החשבון שתקבלו בסוף, אך אותה תתפרו באופן אישי בהזמנה.