משפחת ה-911 הענפה זכתה לתוספת חדשה בסדרת ה-997 העדכנית: GT3 RS, הגרסה הקיצונית ביותר במשפחה, המיועדת – כמו קודמתה מסדרת ה-996 – לשמש בסיס למירוצי GT. מנוע ה-3.6 ל' של ה-GT3 נותר ללא שינוי, עם 415 כ^ס, אבל המשקל ירד ב-20 ק^ג הודות לשימוש נרחב יותר בחומרים קלים – כגון כנף אחורית (מתכווננת) מסיבי פחמן. התיבה הידנית זוכה ליחסים קרובים יותר בין ששת ההילוכים ולכן התאוצה מ-0 ל-100 קצת-קצת יותר טובה משל ה-GT3, עם זמן של 4.2 שניות לעומת 4.3. שינויים יעודיים למסלול הם כלוב-התהפכות מקורי, מושבי באקט קלי משקל עם רתמה בת 6 נקודות עיגון לנהג, מטף כיבוי והכנה למתג דימום ראשי. מפשקי הגלגלים והמרכב מאחור הורחבו, כמו בקאררה 4, מה שמשאיר מקום לצמיגי מירוץ רחבים ומשפר את היציבות הכיוונית וההתנהגות בפניות. ה-RS תוצע למכירה באירופה מאוקטובר הקרוב, במחיר בסיס של 111,600 אירו לפני מסים מקומיים (בגרמניה מחירה לצרכן יהיה כ-130,000 אירו).