קצת היסטוריה: חברת בנטלי הוקמה בשנת 1919 ובשנת 1946 עברה לייצר במפעל הנוכחי שלה, בקריאו (Crewe). את יום ההולדת ה-60 למפעל מציינת בנטלי בעזרת שתי מהדורות מוגבלות בשם "מהדורת יהלום". הראשונה היא מהדורה מיוחדת לקונטיננטל GT קופה, המכונית המצליחה ביותר של החברה בגלגולה החדש. המהדורה המיוחדת תיוצר ב-400 יחידות בלבד ותכלול בלמי קרבון-קרמיים מחורצים, לראשונה בבנטלי. הבלמים אמורים לספק עוצמת בלימה משופרת, כשלמטרה נרתמים מלפנים קאליפרים (שחורים, אם זה משנה למישהו) בעלי 8 בוכנות. הבלמים החדשים מציעים גם חסכון ניכר במשקל – סה"כ נחסכו כ-23 ק"ג במעבר לבלמים החדשים. זה אולי לא נשמע הרבה, אבל כשזוכרים כי כל המשקל הנ"ל הוא משקל בלתי מוקפץ, אפשר להאמין לגבי שיפור בהיגוי וההתנהגות. הבלמים החדשים זוכים גם לדיור הולם בדמות חישוקי "20 בעיצוב מיוחד. המנוע לא שונה – W12 בנפח שישה ליטרים, טווין טורבו, המספק 552 כ"ס ומומנט של 66.3 קג"מ. המהירות המרבית עומדת על 317 קמ"ש ו-100 קמ"ש מושגים תוך 4.8 ש' המהדורה המיוחדת תוצע בשלושה צבעים חדשים, ובנטלי מצפים ש-80% מהלקוחות יבחרו בצבעים אלו (כחול בהיר, אפור-שחור, וכחול-פלדה-אפור). גם בפנים יוכלו הלקוחות לבחור ממבחר צבעים מיוחדים שלא הוצעו עד היום, ויהנו גם מכמה נגיעות נוספות של עור, כרום ואלומיניום. למי שלא מעוניין בקופה, אך עדיין רוצה מהדורה מיוחדת, מציעה בנטלי את הארנג' R (Arnage), שתיוצר במהדורה מוגבלת וממוספרת של 60 יחידות בלבד. הארנג' R זוכה לגריל שונה במעט, חישוקי "19, וכמו ב-GT, גם כאן תמצאו עוד עור, עץ, כרום ואלומיניום. את ריפודי הפנים, אגב, תוכלו לבחור ב-27 צבעים שונים, עם אופציה למשי פה ושם ורשימת החומרים כוללת אפילו עור בת-יענה. באמת. רוכשי המהדורה יוכלו לבחור מבין שני מנועים, 405 כ"ס לצנועים, ו-457 כ"ס לממהרים. בשתי המכוניות תמצאו שלל תגי 60 שנה מפוזרים להם בפנים ובחוץ. ולנו זה נראה שבנטלי ממש מתאמצים למצוא סיבות להוצאות מהדורות מיוחדות לעשירי העולם ולאספנים. אנחנו נקנה גם כן, אם הן יוצעו ב-1:18.