ראלי ארגנטינה הציג השנה מזג אוויר הפכפך – העפר היה טבול בחלקו בבוץ ושלוליות גדולות נקוו במהלך גשמי הלילה. מזג האוויר היווה אנלוגיה לטבלת הדירוג ששינתה גווניה ועורה מדי סטייג', וזה בדיוק מה שאנחנו אוהבים – קרבות מותחים על מיקומים עד הרגע האחרון, בראלי שמנצחו אולי לא יפתיע איש, אבל שאר טבלת הדירוג שלו בהחלט מהווה משב רוח רענן. ראלי ארגנטינה החל דווקא לא טוב עבור האלוף הצרפתי, כאשר כבר בסטייג' הראשון של יום שישי (והשלישי בראלי לאחר שני סופרסטייג'ים קצרים בערב הקודם) הוא הסתבסב ואיבד זמן. שני מתחריו הגדולים, גרונהולם וסולברג, נאבקו על ההובלה בסטייג'ים הראשונים, בעוד מנפרד סטוהל מזנב בהם בפיז'ו של OMV. לקראת הקטע החמישי לואב כבר היה שלישי וגרונהולם ראשון, כאשר כבר בסטייג' השישי שעטה הקסארה לכיוון הפוקוס, במטרה לחזור למקום האהוב ביותר על האלוף. אותו הסטייג' ראה קסארה אחרת פורשת – קסאוויר פונס, עמיתו לקבוצה של לואב, נאלץ לעצור עקב אש שפרצה במכוניתו. סטייג' 7 הביא בשורות רעות למספר נהגים. גרונהולם, סטוהל והנינג סולברג (אחיו של פטר) דיווחו על נזקים למכוניות, שחומרתם תבוא לידי ביטוי רק בסטייג' שלאחר מכן, לפחות עבור גרונהולם. הפיני נאלץ לפרוש באמצע הסטייג' ולחזור למחרת תחת חוקי סופראלי שמשמעותם קבלת זמן עונשין. חברו לקבוצה הירבונן, שהיה ממוקם רביעי, נאלץ לפרוש גם הוא עקב כשל במנוע שלא איפשר לו לחזור להתחרות למחרת. את הסטייג' התשיעי ניצח סולברג, אך קיבל זמן עונשין ואיבד זמן יקר ללואב, כשבסוף היום הוא היה ממוקם 20 שניות מאחורי הקסארה הכחולה. שלישי התמקם גאלי המופתע ולאחריו סטוהל, הנינג סולברג, דני סורדו (אלוף ה-J-WRC היוצא), כריס אטקינסון מסובארו ומלקולם וילסון שהפך לפורד הראשונה בטבלה. את היום השני החל גרונהולם בניצחון – והוא היה צריך אותו. זמן העונשין שספג הוריד אותו למקום ה-20, אך לא איש כגרונהולם יאבד ריכוז – הוא סיים את היום במקום העשירי, לאחר ארבעה ניצחונות בסטייג'ים. סולברג שמר על מקומו השני אך התרחק בעשרים שניות נוספות מלואב. ג'יג'י גאלי אחז גם הוא במקומו השלישי. במקום הרביעי התרחשה דרמה בין סטוהל לסולברג האח. הנינג הצליח לחטוף את המקום מסטוהל בתצוגת נהיגה מרהיבה (ולמרות כמעט תאונה אחת), שהניבה לו גם ניצחון ראשון בקריירה בסטייג' של ה-WRC – אותו הוא חלק עם אחיו פטר, שהשיג זמן זהה. כריס אטקינסון עלה למקום השישי על חשבונו של סורדו – רק בשביל לרדת בחזרה בסוף היום עקב זמן עונשין שספג כתוצאה מעבירת מהירות באזור השרות. קסאוויר פונס שחזר להתחרות אמנם היה ממוקם 17 בלבד בסוף היום, אך זכה גם הוא לניצחון הסטייג' הראשון בקריירה. מהיום השלישי יצאו שלושת המקומות הראשונים כפי שנכנסו. הזמנים בין המובילים היו רחוקים מספיק בכדי לאפשר להם להוריד את הקצב וליהנות מהנוף (טוב, כמעט). סולברג היה מרוצה לסיים שני בפעם השנייה השנה (אם כי התלונות הרגילות על הצמיגים נשמעו גם הפעם ולא רק ממנו – אנשי סובארו טענו כי עם צמיגים מתאימים הוא היה יכול לנצח). גאלי היה באקסטזה בזכות הפודיום הראשון שלו – אשר לו הוא ראוי ביותר. מנפרד סטוהל התחרה ב-WRC בפעם ה-100 וחטף בהזדמנות זו את המקום הרביעי מהנינג סולברג כבר בסטייג' הראשון של היום. אותו סולברג, אשר לו זו הפעם הראשונה בארגנטינה, נאלץ לראות את מאמציו יורדים לטמיון בסופר ספיישל סטייג' האחרון, בו שבקה מכוניתו חיים ונגררה לעיני אלפי האוהדים שבאו לעודד באיצטדיון המקומי. עם זאת, חוקי סופראלי החזירו אותו לטבלה עם חמש דקות עונשין, מה שהציב אותו במקום השביעי בסה^כ. לפניו התמקמו, בהפרש של שלוש שניות בלבד, דניאל סורדו וכריס אטקינסון הצעירים. את המקום השמיני חטף במפתיע מלקולם וילסון הינוקא, בנו של מנהל קבוצת פורד, אשר קבע את הזמן המהיר ביותר על הסטייג' האחרון (כן כן, לראשונה בקריירה) וחטף את הנקודה מלואי פרז המקומי, אשר נתקל בקשיים לצאת מהמקום. קבוצת קרונוס-סיטרואן מגדילה את הפער מפורד בטבלת הקבוצות, בעוד היא חוגגת את זכייתה ה-30 במספר של הקסארה באליפות ה-WRC (ואת הפיכתו של דניאל אלנה לנווט המצליח ביותר ב-WRC, יחד עם לואי מויה שכבר איננו פעיל). דירוג ראלי ארגנטינה: 1. סבסטיאן לואב (קרונוס-סיטרואן) – 4:06:51.3 (10 נק') 2. פטר סולברג (סובארו) ) – 44.6+ (8 נק') 3. ג'יג'י גאלי (פיז'ו פרטית) – 3:24.3+ (6 נק') 4. מנפרד סטוהל (OMV פיז'ו) – 3:40.0+ (5 נק') 5. דניאל סורדו (סיטרואן פרטית) – 5:40.2+ (4 נק') 6. כריס אטקינסון (סובארו) – 5:43.8+ (3 נק') 7. הנינג סולברג (OMV פיז'ו) – 9:28.7+ (2 נק') 8. מלקולם וילסון (סטובארט VK פורד) – 10:34.6+ (1 נק') דירוג נהגים אחרי 6 מרוצים: 1. סבסטיאן לואב (קרונוס-סיטרואן) – 56 נק' 2. מרקוס גרונהולם (פורד) – 35 נק' 3. דניאל סורדו (קסארה פרטית) – 24 נק' 4. פטר סולברג (סובארו) – 18 נק' 5. מנפרד סטוהל (OMV פיז'ו) – 18 נק' 6. ג'יג'י גאלי (פיז'ו פרטית) – 11 נק' דירוג קבוצות אחרי 6 מרוצים: 1. קרונוס-סיטרואן - 69 נק' 2. פורד - 57 נק' 3. סובארו - 51 נק' 4. OMV פיז'ו - 31 נק' 5. סטובארט VK פורד – 15 נק' 6. רד-בול סקודה – 11 נק'