רכב הפנאי הטרי של סאנגיונג, אקטיון, הוצג זה עתה לציבור הישראלי בתערוכת 'אוטומוטור' – וכבר עומד לזכות לגרסה חדשה: SUT, ובמלים אחרות טנדר. סאנגיונג תציג את הטנדר החדש, 'אקטיון ספורטס', לשוק המקומי שלה בתערוכת רכב שתתקיים החל מיום שישי הבא בעיר בוסאן שבקוריאה. בשלב זה אנו יכולים רק לספר כי שם הקוד של הפרוייקט הוא Q100 וכי הוא מיועד להחליף את המוסו-ספורטס הנוכחי. התמונות הראשונות המופיעות כאן חושפות, כרגיל אצל סאנגיונג, עיצוב בעייתי משהו במלים עדינות, גם אם מודרני בהרבה משל המוסו ספורטס; מתברר כי הקוריאנים פשוט אוהבים את העיצובים הללו (וסבורים כי הרודיוס, למשל, הוא פנינת-יופי). פרטים נוספים אינם ידועים עדיין, אך ניתן להניח כי הטנדר החדש יקבל את אותו מנוע דיזל מסילה-משותפת של האקטיון (והקיירון) XDi200, בנפח 2.0 ל' עם 141 כ^ס. אם כך יהיה הרי שהבעיה העיקרית של המוסו ספורטס – ביצועים עצלים – עומדת להפתר (לפחות חלקית), וגם צריכת הדלק צפויה להשתפר מהותית. השאלה היא מתי יבינו בסאנגיונג שצריך להחליף את מעצב-הבית... *עדכון -האקטיון יגיע לארץ עם מנוע ה-XDi200 שהוזכר אך כנראה גם עם מנוע 2.3 ל' בנזין עם 150 כ^ס. תיבת ההילוכים בשני המקרים תהיה בעלת ארבעה הילוכים בלבד, זהה לזו שמותקנת במוסו. ה-SUT, כמו האקטיון, לא יצוייד בתיבת העברה עם יחס נמוך ובניגוד למוסו ספורטס יוצע גם בגרסת הנעה אחורית בלבד. אנשי החברה מצהירים על ^מחיר נמוך משל האקטיון^, שלגביו הצהירו על מחיר יעד של כ-180,000 ש^ח. המשמעות היא כי סאנגיונג ימשיכו להציע את טנדר ה-4X4 האוטומאטי הזול בארץ.