אודי נקטה בצעד נועז כאשר החליטה ללכת על נצחון במירוץ 24 השעות של לה-מאן השנה עם ה-R10 – מכונית מירוץ עם מנוע דיזל. מחר (שבת) תערך החזרה הגנרלית כאשר שתי מכוניות אודי יתייצבו ב-10:30 בבוקר (זמן מקומי; 17:30 אצלנו) על קו הזינוק למירוץ ה-12 שעות היוקרתי במסלול סברינג שבפלורידה, המהווה את הסיבוב הראשון בסדרת ה-ALMS. באימונים שנערכו ביום ד' אותתו צמד האודי על יכולתן כאשר קבעו את הזמנים המהירים ביותר בשני המקצים. אודי הציבה שתי קבוצות חזקות למירוץ: פרנק ביילה ואמנואלה פירו, אלופי 2005 ב-ALMS, יחד עם מארק וורנר במכונית מס' 1, ו-Dream Team אמיתי עם טום קריסטנסן, דינדו קפלו ואלן מקניש במכונית מס' 2. באימון הבוקר היה מקניש המהיר מכולם וקבע את התוצאה הטובה ביותר של היום כולו; אחר-הצהריים היה זה עמיתו פרנק ביילה, במכונית השניה, שהיה המהיר ביותר אם כי בתוצאה אטית יותר. שילוב הזמנים של שני המקצים הציב את צמד האודי במקומות הראשונים – ובהחלט מוזר לראות את האותיות ^TDI^ מופיעות בראש רשימת התוצאות... יש לציין כי האודי-דיזל היתה המהירה ביותר גם במבחנים שנערכו במסלול זה מוקדם יותר השנה. * עדכון ממקצי הדירוג: צמד האודי היו המהירות ביותר גם במקצי הדירוג הרשמיים שנערכו אתמול (יום ה'). אלן מקניש במכונית מס' 2 שבר את שיא ה-Qualifying של המסלול שהחזיק עמיתו פרנק ביילה, שיא שנקבע ב-2002 עם אודי R8, בלמעלה משתי שניות. גם מארק וורנר, שקבע את הזמן השני בטיבו באודי מס' 1, שיפר את השיא הקודם אם כי היה מרוחק מזמנו של מקניש בקרוב לשתי שניות. התחרות הקרובה לצמד האודי הגיע מצד צמד פורשה RS ספיידר, המתחרות בקטגוריית LMP2 הקלה יותר (האודי R10 שייכת לקטגוריה LMP1).