על המיני החדשה סיפרנו לכם כבר לפני חמישה חודשים. אז הוצגו גרסאות הקופר והקופר S החזקות ועכשיו מוצגות גרסאות הבסיס. גרסת הבנזין היותר-צנועה בהיצע, ה-ONE, מקבלת מנוע חדש בנפח 1.4 ל', מאותה משפחה חדשה שפותחה בשיתוף בין ב.מ.וו ל-PSA ואשר כוללת גם את מנועי ה-1.6 ל' של המיני; מנוע זה מחליף את מנוע ה-1.6 ל' שהוצע ב-ONE הקודמת. ההספק עומד על 95 כ^ס, שיפור של 5 כ^ס, והמומנט על 14.2 קג^מ, כמעט זהה לנתון הקודם. גרסת הדיזל זוכה לכינוי ^קופר D^, ללמדך שמדובר על דיזל ביצועיסטי-ספורטיבי; מנוע 1.6 ל' חדש מחליף את מנוע ה-1.4 ל' הקודם מתוצרת טויוטה, מצוייד במגדש בעל גיאומטריה משתנה ומספק 110 כ^ס. זהו שיפור ניכר של 22 כ^ס בהשוואה לגרסה הקודמת, ואם הנתונים נשמעים מוכרים הרי שזה כי מדובר במנוע פיז'ו/סיטרואן שמופיע בדגמים רבים של שני המותגים (וגם באי-אלו דגמי וולוו ופורד...). המומנט המרבי הוא 24.5 קג^מ, או 26.5 קג^מ עם אוברבוסט לפרקי זמן קצרים. מנוע הדיזל מצויד כסטנדרט במסנן חלקיקים כדי להפחית את זיהום האוויר. שני המנועים משודכים לתיבות הילוכים ידניות בעלות שישה יחסי העברה ומנוע הבנזין יוצע גם עם תיבה אוטו' משושת הילוכים. ה-ONE מאיצה ל-100 קמ^ש ב-10.9 ש' בעוד הדיזל מקצצת שניה מהנתון הנ^ל. המהירות המרבית עומדת על 184 קמ^ש ל-ONE ו-194 קמ^ש לקופר דיזל. עיצובה של ה-ONE כמעט זהה לחלוטין לגרסאות המוכרות לנו ואילו הקופר D נבדלת בגריל עם פסי ניקל ובפתח יניקת אוויר גדול יותר בחלק התחתון של הפגוש עם פס בצבע הגוף החוצה אותו.הגרסאות החדשות יוצגו לראשונה בתערוכת ז'נבה במרץ הקרוב והן יוצעו למכירה כחודש לאחר מכן.