הב.מ.וו סדרה 1 הוצגה בתערוכת ז'נבה בשנת 04', ועכשיו, כשלוש שנים לאחר הצגתה ולאחר שנמכרו כ-200 אלף יחידות, עוברת ה-1 מתיחת פנים קלה ומקבלת גם גרסת שלוש דלתות. שינויי העיצוב החיצוני קלילים עד בלתי נראים וכוללים שינויים בגריל מלפנים ובפנסים והפגוש מאחור ועוד. בדומה להם גם עיצוב הפנים שונה, אך נשאר דומה לדגם לפני מתיחת הפנים. גרסת השלוש דלתות הנאה והחדשה בהיצע, משתמשת בדלתות ארוכות יותר ומציעה אופציה לבחור בתצורה של ארבעה או חמישה מושבים בהתאם לרצון הלקוח. ב.מ.וו ביצעו שינויים קלים במנועים ומדגישים את השיפור בזיהום האוויר וצריכת הדלק, כאשר הם מתגאים בשיפור של עד 24% בצריכת הדלק ועד 21% בזיהום האוויר. השיפור בצריכת הדלק מושג, בין השאר, בעזרת מערכת חדשה שמוצגת לראשונה בסדרה 1 שאוגרת אנרגיה בזמן בלימה, בדומה למה שמוכר לנו ממכוניות היברידיות שנטענות בבלימה. כלי נוסף שעזר להשיג את השיפור בצריכת הדלק הוא מערכת אוטומטית שמכבה את הרכב בעמידה ומדליקה אותו מחדש לאחר מכן, לדוגמא בעצירה ברמזור. המערכת נכנסת לפעולה בעמידה בהילוך סרק (ניוטראל) ואז היא מכבה את המנוע ומניעה אותו מחדש עם הלחיצה על המצמד. נהגים שלא ירצו להשתמש במערכת יוכלו לכבות אותה ידנית. ולמנועים – מנוע ה-2.0 ל' 150 כ^ס הוחלף במנוע חדש המספק 170 כ^ס (במקום 150 כ^ס של המנוע הקודם) ו-21.4 קג^מ (שיפור של קג^מ בודד) התאוצה למאה קמ^ש עם גיר ידני (לא נמסר נתון לתיבה אוטו') שופרה בשניה (תשע עשיריות למדייקים). גם מנוע ה-1.8 ל' הוחלף ביחידה חדשה המספקת 143 כ^ס (שיפור של 14 כ^ס) ו-19.3 קג^מ (שיפור של קג^מ בודד). מנוע הדיזל 1.8 ל' רושם עליה של 21 כ^ס (ל-143 כ^ס) וגם מנוע הדיזל בנפח 2.0 ל' מציע הספק משופר במעט, עם עליה של 14 כ^ס המביאים אותו לסך כולל של 177 כ^ס. מעבר לזה נוכל לספר על בקרת יציבות ושש כריות אוויר כסטנדרט בכל הדגמים לאחר מתיחת הפנים. הסדרה 1 המתוחה תוצג לראשונה בתערוכת ז'נבה במרץ, ותגיע לייצור מיד לאחר מכן.