אחרי הנוהל הרגיל של תצלומי-ריגול ותצלומים מודלפים, חושפת היום ב.מ.וו את גרסת הסטיישן, 'טורינג' בלשון היצרן, של ה-M5. הגרסה החדשה מגיעה במקביל למתיחת-פנים לכל משפחת סדרה 5 – ראה ידיעה נפרדת. זו רק הפעם השניה בהיסטוריה של מכוניות ה-M, שמופיעה גרסת סטיישן – אחרי הפסקה של יותר מ-10 שנים. גם בפעם הקודמת זה היה על בסיס סדרה 5, בדגמי E34 בין 1992 ל-1995, ומאותה מכונית יוצרה פחות מ-1,000 יחידות. ב.מ.וו מקווה להצליח קצת יותר עם הסטיישן החדשה. בבסיס המכני אין שינוי לעומת ה-M5 סדאן, ואפשר למצוא כאן את כל האובר-טכנולוגיה המוכרת, החל ממנוע ה-V10 תאב-הסל^ד, תיבת ה-SMG וה-M-דרייב, ועד המושבים ובולמי-הזעזועים האקטיביים. גרסת הסטיישן נזקקת לעשירית אחת נוספת כדי להגיע ל-100 קמ^ש, 4.8 שניות, והמהירות המירבית התיאורטית אם מסירים את המגבלה האלקטרונית היא מעל 320 קמ^ש.