המכונית העתידנית המופיעה כאן נראית כשייכת לסרט מדע בדיוני בכיכוב טום קרוז או וויל סמית', אבל למעשה זהו פרוייקט של שלושה סטודנטים בבית-הספר הבינלאומי לעיצוב (IDS) בצרפת. מתחת לעיצוב הדרמטי אפשר למצוא מכניקה מאד לא קונבנציונלית: מרכב המכונית בנוי סביב מעין צינור מרכזי מסיבי, המשמש הן כגורם תומך והן כתעלה להזרמת אוויר לקירור יחידת הכוח הנמצאת מאחור: סוללות במשקל של 1,200 ק^ג (אחת הסיבות למשקל הכולל הגבוה של המכונית, כ-2.2 טון) המספקות מתח של 800 וולט לארבעה מנועים חשמליים, כל אחד במשקל מעל 20 ק^ג, הצמודים לגלגלים ונעים יחד עימם. זה אמנם קצת פרובלמטי, במלים עדינות, מבחינת ההשפעה על ההיגוי ופעולת המיתלים, אבל המכונית הזו לא ממש אמורה לנסוע אז לא נהיה קטנוניים. המומנט המירבי המשותף הוא 300 קג^מ, שנשמע המון אבל קצת מטעה, משום שמדובר במומנט בגלגל עצמו. לשם השוואה, המומנט המגיע לגלגלים בפורד פוקוס 1.6 ידנית בהילוך ראשון, אחרי המעבר דרך ההפחתה בתיבת ההילוכים ובדיפרנציאל, הוא 221 קג^מ – אבל רק כ-55 קג^מ בהילוך חמישי. ה-R-Zero, לעומת זאת, אינה זקוקה להילוכים, ואת המומנט המירבי שלה מספקת כבר באפס סל^ד... ההספק המירבי המוצהר הוא 1,091 כ^ס, המהירות המירבית התיאורטית היא 460 קמ^ש, וזמן התאוצה המוצהר מ-0 ל-100 הוא ^מתחת ל-3 שניות^. לא שמישהו יוכל אי-פעם לבדוק את הנתונים הללו: מדובר כאמור בפרוייקט ממוחשב בלבד. באתר שהוקם יעודית עבור ה-R-Zero ניתן לצפות באנימציה מושקעת המציגה את פעולת המכונית – אנימציה המהווה לכשעצמה חלק מהפרוייקט, אגב. כל התמונות משמאל נפתחות ל-1280x960.