מזה שנים ההגמוניה בפלח שוק הפרימיום נתונה לשלושת הגרמניות הבכירות אך גם ביניהן הייתה קיימת חלוקה: מרצדס מובילה את השוק, ב.מ.וו מזנבת בה ואילו אודי הולכת ומשתפרת אך נשרכת אחריהם. מנתונים שמתפרסמים היום עולה שב-11 החודשים הראשונים של השנה עקפה ב.מ.וו את מרצדס במכירות העולמיות של מכוניות נוסעים. על-פי הנתונים שפורסמו, מחודש ינואר עד חודש נובמבר מכרה ב.מ.וו למעלה ממיליון ועשרים אלף מכוניות בעוד מרצדס מכרה 961,000 אלף מכוניות בלבד – פער קטן באחוזים אבל גדול ביוקרה. מכירות ב.מ.וו עלו בכ-10% לעומת השנה שעברה, בעיקר בגלל הצלחתה של סדרה 3 החדשה. גם מכירותיה של מרצדס עלו השנה, אולם בכ-3% בלבד וזאת למרות שהציגה ארבע סדרות חדשות לחלוטין השנה. יש לזכור כי נתונים אלו מתייחסים למכוניות נוסעים בלבד, בעוד את סמל הכוונת נושאים גם כלי רכב מסחריים ומשאיות לרוב. בארץ לעומת זאת נמכרו מתחילת השנה עד חודש אוקטובר 738 מכוניות עם סמל המשולש (לא כולל מוניות אך כולל וואנים) לעומת 714 מכוניות מבית ב.מ.וו. אם נחסר את מספר הוואנים אותם מכרה מרצדס השנה (81) מסך המכירות הכללי נגלה שגם בארץ אוחזת ב.מ.וו בראשות מכירות הרכבים הפרטיים מבין המותגים היוקרתיים.