סיטרואן הציגה בשנים האחרונות רצף של מכוניות תצוגה יצירתיות, שכלל בין היתר את ה-C-Airlounge, C-Airdream ואת ה--C-SportLoung שהוצגה בתערוכת פרנקפורט האחרונה. עתה מצטרפת לסדרה אחות קטנה בשם C-Airplay. ה-C-Airplay היא ^מכונית עירונית שנועדה לתת מענה לסגנון חיים פעיל בסביבה עירונית^. לשם כך בנו בסיטרואן דו מושבית ננסית שאורכה 330 ס^מ, רוחבה 168 ס^מ וגובהה 139 ס^מ. עם בסיס גלגלים זעיר של 223 ס^מ בלבד וסרחי עודף מינימליים, יכולת התמרון בעיר הצפופה מובטחת. על מנת לתת תחושת מרחב ואווריריות, למרות המידות הקטנות, ל-C-Airplay יש שטח שמשות גדול, גג מזכוכית ואפילו הדופן התחתון של הדלת עשוי זכוכית. מבפנים לקחה סיטרואן את רעיון ההגה שמסתובב בחלקו החיצוני בלבד צעד אחד קדימה. במקום בו אמור להיות טבור ההגה נמצא לוח המחוונים. להשלמת המראה המינימליסטי הוטמעו מתגי התפעול מסיליקון בפאנל הקדמי וחלקם נדדו אל המושב עצמו, בין הנהג לנוסע. בניגוד למכוניות עירוניות-זערוריות אחרות, האיירפלי זוכה למנוע חזק יחסית – מנוע ה-1.6 המוכר מדגמי פיג'ו וסיטרואן עם 110 כ^ס שמשודך לתיבת סנסודרייב רובוטית. להשלמת היעילות לתנועה עירונית מצויד המנוע במערכת דימום והנעה אוטומטית, כפי שניתן לפגוש בחלק מגרסאות ה-C3, לטובת החסכון בפקקים. עושה רושם שה-C-Airplay בהחלט מתאימה לסביבה עירונית רק קחו בחשבון שצריך להיזהר כשפותחים את הדלתות.