בשבוע שעבר חשפה פיאט את הסדיצ'י, רכב פנאי קטן שפותח בשיתוף עם סוזוקי. כעת נחשף התאום היפני – הסוזוקי SX4. לסוזוקי יש מסורת ארוכה של רכבי שטח קטנים, ורבים רואים בויטארה הראשונה את ממציאת סגמנט רכבי הפנאי, עם שילוב בין עידון ויכולת שטח לא מבוטלת במידות צנועות. אבל ה-SX4 הוא רכב הפנאי הראשון של סוזוקי בו היא מוותרת על יכולת שטח של ממש. אבל כנראה שלחברה קשה להשלים עם נטישת השטח, ולכן בוחרת סוזוקי לשווק את ה- SX4בשתי גרסאות – שמה של גרסת ה-Urban Line מסגיר את יעודה והיא תהיה צנועה במראה לעומת גרסת ה-Outdoor Line שתציע מראה אגרסיבי יותר, ואולי גם מפרט ^שטח^ עדיף, כדי להראות שבסוזוקי זוכרים את השורשים. בדומה לסדיצ'י של פיאט גם ה-SX4 יוצע עם מנוע דיזל 1.9 ליטר מולטיג'ט עם 120 כ^ס ומנוע בנזין 1.6 ליטר עם תזמון שסתומים משתנה ו-107 כ^ס. אבל סוזוקי מוסיפה למבחר גם מנוע 1.5 ליטר עם 99 כ^ס – ככל הנראה כמענה לדרישות שווקים ספציפיים. תיבות ההילוכים יהיו ידניות בלבד כאשר גרסת הדיזל תקבל גיר 6 מהירויות כסטנדרט לעומת 5 הילוכים ביתר הדגמים. ה-SX4 זוכה לאופציות הנעה רבות יחסית למקובל בקטגוריה, והנהג יוכל לבחור בין שלושה מצבים: הנעה קדמית, הנעה כפולה שמעבירה כוח לגלגלים האחוריים לפי דרישה והנעה כפולה קבועה. למרות שבתמונות המכוניות נראות כמו תאומות זהות, מידותיו של ה-SX4 שונות מעט מאלו של הסדיצ'י. אורכו 414 ס^מ, רוחבו 175 ס^מ וגובהו 162 ס^מ (נתוני המידות מתייחסים לגרסת ה-Outdoor Line שגדולים במעט בכל כיוון לעומת ה-Urban הצנועה, ככל הנראה בשל אותו מפרט ^שטח^). יצור שני התאומים יתבצע על ידי סוזוקי במפעל מאייר ההונגרי. היקף היצור המתוכנן הוא 60 אלף יחידות כאשר שני שלישים מהן יישאו את סמל סוזוקי.