סטיישן ואקשן הולכים ביחד כידוע, במיוחד אצל הגרמנים. אודי התחילו עם ה-RS2, מרצדס לא מגבילים את גרסאות ה-AMG לסדאן ואפילו וולוו (טוב, אז הם לא בדיוק גרמנים, אבל קרוב) התחרו פעם באליפות מכוניות הסאלון עם סטיישן. ב.מ.וו דווקא בחרו להשאר מחוץ לזירה עם ה-M5 החדשה, עד עכשיו. אבל כמו שנענו לדרישת השוק האמריקאי לגרסה ידנית ל-M5, עכשיו הם נענים לו גם בתחום הזה (איך אומרים ^הלקוח תמיד צודק^ בגרמנית?). גרסת סטיישן ל-M5 נצפתה לא מכבר בנורבורגרינג וצפויה להיות מוצעת לציבור הרחב (באירופה וארה^ב) בעוד כשנה. גרסת הסטיישן תונע, כמובן, ע^י אותו מנוע V10 מופלא, על 507 סוסיו, המניע את ה-M5 הרגילה. השינוי היחיד לעומת ה-M5 הרגילה צפוי להיות במתלה האחורי שיקבל מערכת איזון גובה אוטומטית – בטח כדי להתמודד עם משקל ארגזי הירקות שיעמיסו בה... למען האמת, זו לא הפעם הראשונה שהאנשים מבוואריה מייצרים סטיישן מהירה לשוק האמריקאי – ב.מ.וו ייצרה מהדורה מיוחדת של 900 יחידות סטיישן ל-M5 מהדור הלפני קודם עבור השוק האמריקאי.