בדרך כלל מתפרעת סדנת רינספיד השויצרית עם מכוניות-קונספט משוגעות למיניהן בתערוכות הרכב האירופיות, אך בתערוכת פרנקפורט שתפתח מחר לעיתונאים היא מסתפקת בערכת שיפורים ל-911 שכל אחד יכול לקנות מהמדף. רינספיד מכנה את היצירה החדשה והמתונה-יחסית שלה ^אינדי^, על שם מסלול אינדיאנפוליס האמריקני וסדרת המירוצים הנושאת את שמו, ומשם – לדברי החברה – גם מגיעה סכמת הצביעה: ה^אינדי^ מקבלת צבע לבן מטאלי שפותח במיוחד עבורה בשיתוף יצרן צבעים בינלאומי ידוע (טוב, למען האמת אנחנו מעולם לא שמענו עליו). לדברי רינספיד, הצבע ^מקושר היטב גם לפורשה, ויהפוך למגמה חדשה בשנים הבאות^. המממ... מוטיב דגל השחמט מככב, כפי שאתם יכולים לראות, לא רק על המכונית אלא גם בתמונות שפרסמה רינספיד. ה^אינדי^ מבוססת על 911 קאררה S מהדור האחרון (997), כשהשינויים העיקריים הם עיצוביים. יחידת פגוש/חצאית קדמית חדשה, חצאיות צד, כנף אחורית ופגוש אחורי עם חצאית ודיפיוזר מעניקים מראה חדש, אם כי לא ממש משהו שלא ראינו בעבר; לדברי רינספיד מדובר ביותר מאשר שינויים אסתטיים – הם גם מעניקים כוח הצמדה (Downforce) משמעותי. גם הדלתות הנפתחות אלכסונית כלפי מעלה הינן הסבה מקובלת באירופה. פנים המכונית מקבל גם הוא מראה חדש, עם ריהוט-פנים ספרטני: המשובים האחוריים הוסרו, והקדמיים הוחלפו במושבי Bucket הדוקים. הגה-מירוצים חדש תורם למראה הספורטיבי-ספרטני והוא מצופה אלקנטרה, וכמוהו גם מוט ההילוכים. בתחום הדינמי, מקבלת האינדי מיתלים מוקשחים ומונמכים ב-35 מ^מ, עם בולמי זעזועים רבי-כוונון. חישוקי ^19 חדשים נושאים צמיגים במידות סטנדרטיות מלפנים, 235/35, אך רחבים יותר מאחור: 315 בחתך 25 (!). מערכת הבלמים שודרגה עם קליפרים בעלי 8 בוכנות מלפנים. כאמור, כל חלקי הערכה ניתנים לרכישה ברינספיד. אנחנו רק לא בטוחים מי הסוכן המקומי בישראל...