ב-22 באוקטובר תפתח תערוכת טוקיו, המהווה כר נרחב ליצרני יפן להציג את יכולתם – בדרך כלל עם מבט לשוק המקומי, יותר מאשר הבינלאומי. מיצובישי חשפה היום את תכניותיה לתערוכה, כשהמוצג המעניין ביותר הוא ה^קונספט X^ – רכב קונספט שמהווה ככל הנראה את הבסיס ללאנסר אבולושן הבא... זה שכינויו הסידורי צפוי להיות בדיוק X, דהיינו הדור העשירי. את מיצובישי לא מטרידה כנראה העובדה שסוזוקי הציגה רכב פנאי-קונספט בעל אותו שם בדיוק, בתערוכת דטרויט האחרונה בתחילת השנה. הקונספט X מציג קווים חדשים ודרמטיים, ואם אכן האבו X הסדרתי יראה כך הרי שמדובר בצעד נועז ומרשים. בולט החרטום עם הסבכה הענקית, מרכיב עיצובי אותו ראינו זה עתה בתערוכת פרנקפורט ב^קונספט ספורטבק^ של מיצובישי. הקונספט X מציע ממדים גדולים משל האבו הנוכחית בכל הכיוונים (בסיס הגלגלים הוא 2.65 מ' לעומת 2.625 כיום), מתלי מקפרסון מלפנים ורב-חיבוריים מאחור, מערכת הנעה-כפולה משופרת המכונה S-AWC, דהיינו Super All Wheel Control. המערכת מבוססת על ההנעה של האבו הנוכחית, כולל בקרת סבסוב ודיפרנציאל מרכזי אקטיבי, אך מוסיפה להם בקרת-בלמים אקטיבית (Active Brake Control), היגוי אקטיבי (Active Steering System) ומיתלים עם בקרת גלגול (Roll Control Suspension). המנוע הוא עדיין שני-ליטר מוגדש אך לראשונה מופיעה כאן תיבה רובוטית בת שישה הילוכים. במרכב נעשה שימוש נרחב באלומיניום לחסכון במשקל ולהורדת מרכז הכובד, והוא מציע קשיחות משופרת משמעותית. כיאה לרכב תצוגה מצוייד הקונספט-X בחישוקי ^20 ענקיים, שכמובן לא ישרדו במעבר לשלב הייצור. בנוסף לקונפסט X תחשוף מיצובישי בבכורה עולמית רכב-תצוגה נוסף, ^קונספט D:5^. רכב זה אמור להצביע על הכיוון לדור הבא של רכב קיים של מיצובישי, ^דליקה^, שהוא למעשה יורשו כפול-ההנעה של ה... L300 המוכר לנו. אל תתנו לפרופורציות בתמונה להטעות אותכם: מדובר ברכב מגודל למדי (בסיס גלגלים 2.85 מ', אורך 4.74 מ', גובה 1.87 מ') עם מקום לשישה, היושב גבוה על צמיגי ^20 מגודלים. המנוע ומערכת ההנעה נלקחו מהאאוטלנדר. המכונית משופעת במערכות-עזר מתקדמות, כולל לא פחות מעשרה חיישנים הפזורים מכל עבר להתראה בפני קרבה מסוכנת לעצמים כגון הולכי-רגל או מכוניות אחרות. עוד תציג מיצובישי את האאוטלנדר החדש, המיועד בשלב זה לשוק היפני בלבד ואשר שיווקו שם יתחיל ימים ספורים לפני פתיחת התערוכה. הפלטפורמה חדשה לגמרי, עם ממדים גדולים משל האאוטלנדר הנוכחי (אורך 4.64 מ' לעומת 4.54, בסיס גלגלים 2.67 מ' לעומת 2.62, ולכן גם יש אפשרות ל-5 או 7 מושבים). המנוע הוא ה-2.4 ל' MIVEC המוכר, אך בצירוף תמסורת רציפה CVT עם אפשרות לשש מהירויות נפרדות. מערכת ההנעה המשופרת נעזרת בבקרת יציבות אקטיבית (ASC) על מנת לשלוט על הכוח – והבלימה – לכל גלגל בנפרד. גג המכונית עשוי אלומיניום. אחרונה חביבה היא ה-i, מכונית-הקונספט שהוצגה לראשונה בתערוכת פרנקפורט לפני שנתיים – וגם עכשיו ב-2005, לאחר שמיצובישי הודיעה שהמכונית מיועדת לייצור סדרתי. ה-i היא מכונית עירונית (אורך 3.40 מ') בעלת תצורה חריגה – בסיס הגלגלים ארוך במיוחד, 2.55 מ', כאשר המנוע יושב מאחור ומניע את הגלגלים האחוריים, כמו בסמארט.