בתערוכת ז'נבה האחרונה הציגה סדנת Michalak Design הגרמנית את ה-C7, קונספט המבוסס על מכלולי סמארט ForTwo. חברה זו מתמחה בפריטי-עיצוב לדגמי סמארט שונים, ובעברה כבר הציגה מספר מכוניות-קונספט מעניינות – אך ה-C7 איננה סתם מכונית קונספט: בימים אלו החל הייצור, כערכות לבנייה עצמית (בשלב זה עם הגה ימני, לשוק הבריטי; ייצור גרסאות הגה שמאלי יחל בראשית 2006). גרסת הייצור נבדלת מדגם הקונספט בהיותה רודסטר פתוחה נטולת-גג, אשר מוצעת בשתי גרסאות – דו מושבית או ^קלאבספורט^ חד-מושבית. בעתיד יוצעו גרסאות נוספות – קונברטיבל והארדטופ (אותן יהיה להוסיף גם למכוניות הפתוחות), ומדובר אפילו על ^שוטינג ברייק^, דהיינו סטיישן. מחיר הערכה מתחיל בכ-5,000 אירו בלבד, והיא מבוססת על שילדת צינורות ומרכב פיברגלס שעשוי כמעט כולו מיחידה אחת – רק הדלתות ומכסה המנוע נפרדים. מיכאלאק מספקת את כל הנדרש להעלות את המכונית על הכביש כמוצר מוגמר למעט המכללים המכניים, אותם מספק הלקוח. אלו יכולים להגיע מכל סמארט, כולל מנועי בנזין דיזל. המשקל הכולל של המכונית המוגמרת הוא 620 ק^ג, ירידה של כ-25% לעומת סמארט פורטו מקורית, ומיכאלאק מציעה שירות טיונינג שיכול להביא את הספק המנועים הקטנים עד ל-110 כ^ס – אם כי אפילו המנוע החלש ביותר בהיצע של סמארט מספק, לדברי החברה, ביצועים זריזים בזכות המשקל הקל. לדברי היצרן, הרכבת ה-C7 פשוטה וניתנת לביצוע עם כלי-עבודה רגילים, בתוך כשבוע של עבודה בשעות הפנאי. לחילופין, מציעה החברה שירות הרכבה באמצעות סדנאות חיצוניות עימה הגיעה להסכמים. הערכה מגיעה בלתי-צבועה אך פרט לכך כוללת את כל הנדרש; בין היתר מקבל הלקוח סיוע וליווי בהליכי רישוי המכונית החדשה, שהיא חוקית לחלוטין (במדינות מתורבתות, כמובן).