עבור רובנו, איסוזו מוכרת בזכות הטנדרים שלה: ה-D-מקס מחזיק בכמחצית מפלח שוק זה. תחום המשאיות פחות קרוב לליבנו, באופן טבעי, אבל גם כאן נהנית איסוזו מהצלחה גדולה. בתחום המשאיות הקלות, במשקלים שבין 7.1 ל-16 טון, איסוזו היא המותג המוביל בשוק, עם דגם ^סומו^ (השם, אגב, הוא המצאה של היבואן הישראלי, בדיוק כמו ה^איפון^ בזמנו, וכמו האיפון מקור השם הוא בעולם הג'ודו). למעשה, ההצלחה של איסוזו מרשימה עוד יותר שכן היא משווקת כאן משאיות רק בתת-הסגמנט הנמוך, במשקל כולל של 7.1-10 טון; כאן היא השליטה הבלעדית, עם קרוב למחצית מכלל המסירות בשבעת החודשים הראשונים של השנה. יש לציין כי איסוזו מייצרת היצע נרחב של דגמים, גם במשקלים גבוהים יותר, אך לאלו אין בינתיים תקינה אירופית המאפשרת הבאתם ארצה. יבואני משאיות איסוזו, UTI (חברה משותפת ל-UMI, יבואנית מוצרי GM כולל טנדרי איסוזו, ו'תשתית', יבואנית משאיות דאף), נהנים לא רק מהצלחה יחסית אלא גם מפריחה בשוק המשאיות הקלות: עד סוף יולי עמד כלל המסירות על 1,076 יחידות, עליה של כ-25% לעומת אותה תקופה ב-2004. מסירות איסוזו עלו באותה תקופה בכ-22% ועומדות השנה על 236 יחידות. במסיבת עיתונאים שנערכה בשבוע שעבר הציג דורון ליאור, מנכ^ל UTI, את החידושים בהיצע דגמי הסומו לשנת 2006 –אשר יסייעו ככל הנראה לאיסוזו להעמיק את שליטתה בתחום המשאיות הקלות. החידוש המרכזי הוא תיבה רובוטית (דהיינו מכנית ממוחשבת), אשר תוצע כאופציה לתיבות הידניות הרגילות. הגרסה הרובוטית מוצעת עם חמישה הילוכים, ומעבר ליתרונות המוכרים – נוחות תפעול כשל תיבה אוטומטית רגילה, צריכת דלק בדומה לתיבה ידנית רגילה ואי-פגיעה בביצועים – אמורה גם לחסוך בעלויות אחזקה עקב בלאי מופחת לרכיבים שונים. כמו בתיבות אחרות מסוגה, גם זו של איסוזו מציעה אפשרות תפעול במוד אוטומטי מלא, או חצי-אוטומטי עם שליטה של הנהג על החלפות ההילוכים אך עדיין ללא תפעול הדוושה השמאלית הטורדנית. התיבות הידניות הרגילות מוצעות עם חמישה או שישה הילוכים. עוד חידוש בדגמי 2006 של הסומו הוא מנוע חדש בנפח 5.2 ל', עם הזרקת מסילה משותפת, הספק מירבי של 175 כ^ס ומומנט מירבי של 50 קג^מ ב-1,700 סל^ד. דגמי 2006 של הסומו מוצעים במחירים של 150,000 עד 190,000 שקל.