המוסו של סאנגיונג היה מחלוצי אפנת רכבי השטח בישראל, אי אז בשנות ה-90. והוא היחיד ששרד מאז כמעט ללא שינוי, בעוד שאר חברי הקטגוריה מתחדשים שוב ושוב. בראש ההיצע של סאנגיונג אומנם החליף אותו הרקסטון, אבל המוסו המשיך להימכר, ואפילו הפך לבסיס לטנדר. עכשיו נחשפים פרטים ותמונות ראשונים של המחליף העתידי של המוסו, שיקרא קיירון (kyron), על שם קנטאור מפורסם מהמיתולוגיה היוונית. הקיירון מבוסס ככל הנראה על פלטפורמה חדשה לחלוטין, שגרסה מקוצרת שלה תשמש בעתיד גם את מחליף הקורנדו הוותיק לא פחות. מעט מאוד פרטים טכניים נחשפו על רכב השטח החדש – אורכו יעמוד לפי הפרסומים על 485 ס^מ (שזה, למרבה הפליאה, 13 ס^מ יותר מהרקסטון, שנמצא גבוה יותר בפרמידת הדגמים של היצרן) והחרטום יאוכלס ע^י מנוע בנזין 2.0 ליטר או מנוע הדיזל המוכר של סאנגיונג בנפח 2.7 ליטר. הקיירון יוצע למכירה עוד השנה עם הגה ימני, וכנראה שכבר בשנה הבאה יוצג בגרסת הגה שמאלי. הקיירון יזכה, כנראה, לגרסת שבעה מושבים, כמקובל אצל היצרן.