פיז'ו 307 הוצגה בשנת 2001 וזכתה להצלחה רבה - היא מכרה עד היום יותר מ-2 מיליון יחידות. כעת, חמש שנים אחר כך, מתפרסמים הפרטים על מתיחת הפנים שלה. כזכור, סיפרנו לכם לא מזמן על דליפת הפרוספקט של ה-307 המתוחה, ויש לשער כי בעקבותיה הוקדם מעט הפרסום. מבחוץ ההבדלים העיצוביים בולטים בעיקר מלפנים, עם הסבכה הקדמית החדשה שכולנו מכירים מה-407 וקיימת גם ב-107 שלא נמכרת בארץ. יחידות התאורה הקדמיות שונות וכן גם מכסה המנוע. בנוסף מקבלות חלק מהגרסאות עיצוב חישוקים חדש. פיז'ו מצהירים על שינויים קלים בעיצוב תא הנוסעים והקונסולה הראשית, כן פרטי אבזור שהיו קיימים עד כה רק בגרסאות הגבוהות, קיימים כאופציות גם בגרסאות הבסיס. ה-307 המתוחה כוללת חיישני לחץ אוויר בצמיגים, כריות אוויר משופרות, התראה לחגורות, מערכת שמע משופרת ועוד. אל מגוון הגרסאות מצטרפת ה-2.0 ל' 180 כ^ס גם לדגמי ההאצ'בק (עד כה הופיעה רק ב-CC), אך היא איננה ספורטיבית במוצהר אלא רק גרסה חמימה, לה נתון של 8.8 שניות למאה קמ^ש ו-220 קמ^ש מהירות מירבית. במקביל נכנס מנוע ה-2.0 טורבו-דיזל 136 כ^ס אשר הופיע עד כה בהאצ'בק, לתוך ה-CC. בנוסף משתדרג מנוע ה-2.0 ליטר ל-143 כ^ס (כיום 136 כ^ס). מתיחת הפנים מקיפה את דגמי ההאצ'בק, ה-SW וה-CC. היא תוצג רשמית בספטמבר בתערוכת פרנקפורט, ותגיע אלינו מעט מאוחר יותר.