החיפושית החדשה של פולקסווגן כבר לא ממש חדשה. היא הוצגה בשנת 98' והיום, 7 שנים אחרי, היא כבר לא מעוררת את ההיסטריה שעוררה בנעוריה. החטיבה האמריקאית של פולקסווגן חושפת כעת תמונות ופרטים ראשונים על החיפושית המחודשת, לא מפליא בהתחשב בעובדה שעיקר הביקוש וההיסטריה לחיפושית החדשה הוא בארה^ב. מתיחת הפנים עושה שימוש באלמנטים עיצובים שנראו בחיפושית RAGSTER שהוצגה בתערוכת דטרויט האחרונה. צללית הגג נשאר אמנם כפי שהיא בחיפושית החדשה אך אפשר לזהות את הכנפיים התפוחות בעלות החיתוך בדפנות, הפנסים הגדולים יותר מלפנים ומאחור ומאותתים חדשים בפגושים וגם במראות הצד. השינויים העיצובים באים לידי ביטוי גם בגרסת הקבריולה. בתחום המכאני אפשר לספר שהחיפושית מקבלת את מנוע ה-2.5 5 צילינדרים שהוצג בג'טה החדשה ומספק 150 כ^ס (נתון שמקביל לזה של מנועי ה-2.0 FSI החדשים של פולקסווגן, אבל הרי ידוע כי האמריקאים אוהבים הכל יותר גדול). השיווק של החיפושית המתוחה יחל בספטמבר בארה^ב כאשר פרטים נוספים על השינויים ימסרו בקיץ. ובינתיים מהעבר השני של האוקיאנוס מציינים בוולפסבורג את יצור הפולקסווגן ה-100 מיליון מאז החל פס היצור של החיפושית לפעול בשנת 1945. הכבוד להיות הפולקסווגן ה-100 מיליון נפל בחלקה של טוראן כסופה בעלת מנוע 1.9 TDI שהתגלגלה מפס היצור. בתוך 100 מיליון הפולקסווגנים כלולים 21.5 מיליון חיפושיות, 23 מיליון גולפים, 13 מיליון פאסאט ו-9 מיליון פולו.בשנה החולפת יוצרו בפולקסווגן למעלה מ-3 מיליון כלי רכב ב-14 מפעלים מסביב לעולם.