חברת צ'מפיון החלה בימים אלו בשיווק הגרסה שלה לטנדרון מודרני תחת השם הוותיק ^קדי^. הדגם החדש ייובא ברמת גימור לייף המפוארת יחסית, מתוך כוונה ברורה ^לאגף^ את המתחרים מהכיוון של ^רכב לנוסעים^, מעין מיניוואן זול יחסית. את הקדי ניתן לקבל עם שבעה מושבים מקוריים (עד היום רק הדובלו של פיאט הציע אפשרות שינוע לשבעה) ושתי דלתות צד, פזילה למיניוואנים כבר אמרנו? עוד מאפיין מעולם המיניוואנים הוא שפע תאי אחסון מעל, מתחת ומסביב לנוסעים. לשמחתנו, רמת האבזור כוללת גם דגש על הצד הבטיחותי, עם בקרת יציבות וארבע כריות אוויר, ציוד שלא נכלל עד היום במפרטי טנדרונים בארץ. מהצד ה^מסחרי^ מציע הקדי אורך של 4.4 מטר - הארוך בקטגוריה (מלבד הקונקט הארוך של פורד). נפח תא המטען, עם מושב אחורי מקופל, עומד על 2,850 ליטרים, נתון טוב, אבל לא חריג ביחס למתחרים. הקדי מבוסס על רצפת מוארכת של הגולף החדשה, מה שטומן הבטחה להתנהגות כביש ראויה, וגם בפנים ניתן למצוא חלקים משותפים רבים (לוח השעונים, ידית ההילוכים). הקאדי יגיע לארץ מצויד במנוע החזק בהיצע - ה-TDI1.9 הוותיק והמוכח של הקונצרן, כאן בהספק של 105 כ^ס. אבל לכל היתרונות הללו יש מחיר, פשוטו כמשמעו – הקאדי הוא היקר בקטגוריה בפער משמעותי של בין עשירייה עגולה לשלוש רבבות שקלים. למען האמת, רף המחיר הנ^ל מעמידו בתחרות מול כלים מקטגוריה גדולה יותר, כגון הג'אמפי של סיטרואן, שמורשה להוביל עד תשעה נוסעים. האם ההפרש יהיה המשמעותי מספיק כדי להקשות על חדירת הכלי החדש? נחכה ונראה.