לפני שנה בדיוק חשפה פורשה את הדור החדש של ה-911, תחת שם הקוד 997. עם הצגתה כללה ה-911 החדשה שני דגמים: קאררה וקאררה S. היום, חושפת פורשה כמנהגה את גרסאות ההנעה הכפולה, המכונות קאררה 4 וקאררה 4S, כמיטב המסורת. ויש מסורת, מסורת בת 17 שנה: ה-911 הראשונה בעלת גרסת הנעה כפולה הייתה ה-964 ב-1988. גם ל-993 ול-996 היו גרסאות הנעה כפולה, כמובן. מערכת ההנעה הכפולה של דגמי פורשה החדשים מעבירה בין 5% ל-40% מהכוח אל הגלגלים הקדמיים באמצעות דיפרנציאל ויסקוזי, אשר משנה את העברת הכוח בהתאם לאובדן האחיזה בגלגלים ומאפשר שליטה מוגברת בתנאים קשים כגון כביש חלקלק או משובש. שתי גרסאות ההנעה הכפולה מציעות מנועים זהים לאחיותיהן בעלות ההנעה האחורית. לשתיהן מנוע בוקסר 6 צילינדרים, המורכב מאחור כמו בכל 911. בקאררה 4 הוא בנפח 3.6 ל' ומייצר הספק של 325 כ^ס, ובקאררה 4S הוא בנפח 3.8 ל' ומספק 355 כ^ס. ביצועי שתי הגרסאות כמעט זהים לאלו בעלות ההנעה האחורית. 5.1 ש' למאה קמ^ש ו-280 קמ^ש מהירות מירבית בקאררה 4 ו-4.8 ש' ו-288 קמ^ש בהתאמה בקאררה 4S. הקאררה 4 ו-4S זוכות לחלק אחורי מורחב ב-44 מ^מ, המאפשר הרכבת צמיגי 295/35 בקוטר 18 אינץ' מאחור בקאררה 4, ו-305/30 בקוטר 19 אינץ' בקאררה 4S. מערכת בקרת היציבות של פורשה (PSM) זוכה לעדכון ויש עוד שני שיפורים מהותיים. הראשון הוא הכנת מערכת הבלימה לפעולה באמצעות הזרמת נוזל הבלימה במערכת ההידרואלית מראש, דבר המבטל את הרווח בין הרפידה לדיסק ומקצר מרחקי בלימה. השני הוא בניית לחץ מוגבר במערכת הבלימה בעת בלימה מהירה, בכדי להוסיף כוח בלימה כאשר הנהג לא לוחץ חזק מספיק על הדוושה. מערכת בקרת המתלים האקטיבית של פורשה (PASM) היא סטנדרטית ב-4S ואופציה ב-4. היא מאפשרת מעבר בין שני מצבי כיול מתלים, רגיל וספורט. המערכת גם משנה את קשיחות המתלים בהתאם לצורת הנהיגה ולתנאי הכביש. ניתן להזמין את שני הדגמים עם מתלי ספורט מונמכים ב-20 מ^מ ונעילת דיפרנציאל אחורי מכנית. הקונים יוכלו גם להוסיף את חבילת ה^ספורט כרונו פלוס^ המשנה את מאפייני ניהול המנוע ומערכות היציבות והמתלים. המחיר הבסיסי (לפני מיסים מקומיים) של הקאררה 4 באירופה יהיה כ-71,000 יורו, ובשביל הקאררה 4S יאלצו הקונים להפרד מ-80,000 יורו טבין ותקילין. בגרמניה יהיו המחירים כ-83,000 ו-93,000 יורו בהתאמה. מסירות ראשונות באוקטובר.