רק בפרנקפורט, בעוד כחמישה חודשים, יוצג האודי Q7, אך עוד מעט כבר ניתן יהיה להזמין אותו בסוכנויות באירופה. זהו זמן טוב למספר נתונים על המתחרה של אודי ל-X5 של ב.מ.וו ול-XC90 של וולבו (בין השאר). Q7 הוא גרסת הייצור של רכב הקונספט ^פייקס-פיק^. אשר עליו כתבנו בעבר. הוא יחלוק שלדה ומכלולים מסוימים עם הקאיין של פורשה והטוארג של פולקסווגן, וישתמש במנועי בנזין ודיזל שמגיעים מה-A6. תהיה ל-Q7 הנעת קוואטרו עם דיפרנציאל טורסן. מתלי אוויר יאפשרו שינוי גובה מרכב (כמו באולרואד הנוכחי), מה שיאפשר, לטענת אודי, יכולת טובה למדי גם בשטח. עם זאת, אין לצפות ליכולות עבירות מיוחדות, מכיוון שמיצוב הדגם נוטה לכיוון יכולת עדיפה על הכביש, כפי שמרמזים חישוקי ה-20 אינץ' על גרסת טרום הייצור. בסיס הגלגלים יהיה גדול מזה של הטוארג בכ-15 ס^מ, מה שיאפשר מרווח גדול יותר מאחור. בנוסף, ל-Q7 אופציה לשורת מושבים שלישית, שתאפשר מקומות ישיבה לשני נוסעים נוספים. ה-Q7 יגיע לשוק באירופה ובארה^ב בתחילת 2006.