מנתוני מסירות ראשוניים לגבי חודש מרץ עולה כי שוב כבשה יונדאי את המקום הראשון בטבלת המסירות, והפעם בפער של כ-40% ממאזדה. בכלל, שלושת החודשים הראשונים של 2005 לא יזכרו לטובה בהנהלת דלק מוטורס – נתח השוק של יבואנית מאזדה ופורד ירד אל מתחת ל-20% לעומת כ-24%, נתח השוק שלה ב-2004, ומעמדה בפסגת דירוג היבואנים נמצא בסכנה מוחשית מצד כלמוביל (יבואנית יונדאי ומיצובישי, בין השאר) שנמצאת בפער קטן מאחוריה. ואם כבר משווים ל-2004, הרי ביחס לחודש המקביל אשתקד יונדאי היא היחידה בחמישייה המובילה של אז שרושמת שיפור (מ-1,230 ל-1,650)– מאזדה ירדה מ-1,310 ל-1,160, טויוטה ירדה מ-1,090 ל-970, רנו מאבדת יותר ממאה מכירות (720 לפחות מ-580) וסובארו מאבדת כ-200 לקוחות (650 אז, 460 היום). החמישיה החדשה כוללת את שברולט עם 970 מסירות (מקום שלישי משותף עם טויוטה) ואת פורד (שאז, בעקבות חודש גרוע במיוחד התדרדרה למקום התשיעי) עם 610 מסירות, אבל בהפרש זעיר מפיז'ו ורנו. בסך הכל לא נרשם שינוי משמעותי בסך המסירות לעומת החודש המקביל בשנה שעברה (10,850 לעומת 10,600) כאשר גם סך המסירות בשלושת החודשים הראשונים זהה למעשה לנתוני הרבע הראשון בשנה שעברה (32,800 לעומת 32,950). נתוני מסירות לחודש מרץ (הנתונים ראשוניים ולכן מעוגלים) 1.יונדאי – 1,650 2.מאזדה – 1,160 3.טויוטה/שברולט – 970 5.פורד – 610 6.פיז'ו – 600 7.רנו – 580 8.פולקסווגן – 480 9.סוזוקי – 470 10.סובארו – 460