ב.מ.וו הכריזה אתמול על גרסת הסטיישן של סדרה 3, ממש במקביל לנחיתת הסדאן התואמת אצלנו. הסטיישן היא גרסת המרכב השניה של הדור החדש של סדרה 3, כאשר בהמשך יגיעו גם הקופה והקבריולה. מבחינה מכנית אין הבדלים בין הסטיישן לסדאן, וגם מבחינה עיצובית השתיים זהות מהחרטום ועד קורה A. כצפוי, הסטיישן החדשה שמה דגש על שימושיות ורבגוניות בתא המטען. כמו בדגם היוצא, גם כאן דלת תא המטען מפוצלת, כך שניתן לפתוח את החלון לבדו לצורך הכנסת חפצים קטנים – אבל חידוש מעניין הוא כי בכל פתיחה של הדלת או חלקה, כיסוי תא המטען מתרומם אוטומטית להקלת ההטענה. מתחת לרצפת תא המטען נמצא איזור אחסון נוסף, כולל תיבה אטומה המיועדת לחפצים רטובים או מלוכלכים. תכולת המטען גדלה ל-460 ל', או 1,385 ל' עם מושבים מקופלים. בשלב ראשון מוצעים רק שני מנועים – 320d טורבו-דיזל עם 163 כ^ס, ו-325i עם מנוע השישה-צילינדרים דור חדש שהוצג בגרסת הסדאן, עם 215 כ^ס. בהמשך יצטרפו גם 320i (בנזין 4 ציל'), 330i (בנזין 6 ציל') ו-330d (טורבו-דיזל 6 ציל').