פורשה תבנה אב-טיפוס למירוצים אשר יתחרה במירוצי ה-ALMS (סדרת מירוצי הלה מאן האמריקאית). זוהי מכונית המירוץ הרשמית הראשונה של פורשה מאז הפסיקה להתחרות ב-1998, עם ה-GT1. היוזמה הגיעה מהחטיבה של פורשה בצפון אמריקה, אשר הושפעה מלחץ של לקוחות פורשה רבים והחליטה לממן את הפרויקט בעצמה. מועדון נהגי פורשה בארה^ב הוא הגדול מסוגו וכולל כ-60,000 חברים. כרגע עוד אין שם או תמונה למכונית החדשה, אשר תתחרה במפתיע במסגרת ליגת ה- LMP2, האיטית יותר מה-LMP1. לטענת פורשה התכנון ארוך הטווח הוא לבנות מכוניות ולמכור ללקוחות פרטיים, אשר רבים מהם כבר מתחרים כיום בהצלחה רבה בקטגוריית ה-GT עם מכוניות מסוג 911 GT3. בפורשה מקווים שבמהלך 2006 יסתיים הטיפול בפיתוח הרכב ובאמינותו, כך שכבר ב-2007 הוא יימסר גם ללקוחות פרטיים. נשיא ה-ALMS, סקוט את'רטון, אמר כי ^זוהי אחת מההכרזות החשובות ביותר, אם לא החשובה ביותר, בהיסטוריה של מירוצי ה-ALMS^ (אשר קיימים רק מ-1999, ראוי לציין). פורשה תתחרה באמצעות חברת פנסקה, אשר איתה שיתפה פעולה בשנות ה-70, ואף ניצחה באליפות הקאן-אם ב-1972. פורשה תבנה אב-טיפוס אשר אותו תפעיל פנסקה ותתחרה בשני המירוצים האחרונים ב-2005 ובכל המירוצים ב-2006.