הוילה של ברטונה היא בהחלט אחד העופות המוזרים יותר על דוכני תערוכת ז'נבה. העיצוב לא מתיישר עם אף אחת מהאפנות העכשוויות וכשדלתות הרכב נפתחות המראה הופך למוזר עוד יותר. הסיבה היא, כך ברטונה, השאיפה להעביר את הדגש בעיצוב הרכב מהתמקדות במכונית כמכשיר נהיגה לעבר עיצוב המכונית כחלל אכלוס אנשים על גלגלים. מתכנני הרכב הקדישו תשומת לב מיוחדת להליך הכניסה לרכב, במטרה להפכו לפעולה קלה ונעימה במקום ההשתחלות המקובלת. למען האמת הוא מציין אולמות כניסה של מלונות פאר כאחד ממקורות ההשראה העיקריים בעיצוב המכונית... הוילה יושבת על בסיס מכני של קאדילק SRX – רכב פנאי/קרוס אובר בגודל בינוני (במונחים אמריקאיים) - מה שמותיר מרחב אכלוס נדיב במיוחד לנוסעים. אלו נהנים גם משטח השמשות העצום ומגישה נוחה במיוחד לפנים הרכב עם פתיחת דלתות הענק, מה שאמור להזכיר להם, כאמור, כניסה למלון פאר. עוד שינוי מיקוד שמציעה הוילה היא מעבר ממהירות ^חיצונית^ למהירות ^פנימית^, או בשפה פשוטה – במקום לנסוע מהר, ציידו את הרכב בכל ציוד התקשורת האפשרי, כך שהנוסעים לא נאלצים להתנתק מהעולם בזמן הנהיגה. אלמנט בולט נוסף, תרתי משמע, באבזור הרכב הוא צג LCD ענק (^23!) במרכז הקונסולה המרכזית שמרכז את כלל השליטה במערכות הרכב, כולל מערכת ניווט חדשנית המקרינה על הצג את הדרך מנקודת מבטו של הנהג, כאשר על התצוגה מוספות הנחיות ניווט, מראי מקום וכו'